Nou de laatste tijd heb ik het echt onwijs druk gehad, vandaar ook dat ik niet zo aktief hier ben geweest, natuurlijk lees ik wel alles 's ochtends vroeg even mee

maar verder heb ik het helaas een beetje te druk. Vooral op mijn werk is het een hectische tijd geweest, ik werk als teamleidster bij een zorg organisatie en wij moesten op voor de HKZ, een keurmerk in de zorg waarvoor alles wel in orde moet zijn, dus je kunt indenken hoeveel werk daar in gaat zitten
Maar goed met Aike gaat het redelijk, ook daar was ik best druk mee de afgelopen tijd, we zijn wat wedstrijdjes gestart, helaas nog niet echt met denderende resultaten, maar goed we zijn lekker bezig zullen we maar zeggen

Een paar weken geleden zijn Aike en ik een weekendje naar Friesland geweest en hebben we een nachtje bij Fam. de Vries gelogeerd, de fokker waar Aike vandaan komt, zij organiseerden fjordsport waar we aan mee deden. Het weekend was super leuk, Aike stond naast zijn volle zus en zijn moeder stond er ook, hij lijkt ook echt sprekend op mams, zo grappig, ik heb er foto's van maar helaas ook daar heb ik nog geen tijd voor gehad om ze te plaatsen, hopelijk een van deze dagen. Ik merkte niet aan Aike dat hij het herkende maar hij vond het allemaal wel best. Fjordsport ging iets minder, Aike was erg fris en vond het allemaal heel erg spannend, dus net niet genoeg punten gehaald, hij was vooral in de galop niet te rijden, maar ach, het weekend was er niet minder leuk om.
De week erna zijn wij met de paarden naar hun nieuwe stal verhuisd, dat ging heel soepel, ze staan er lekker veel buiten en wij vermaken ons er ook prima, Aike was de eerste week wel een beetje stout en alles was ineens eng, normaal kijkt hij nergens naar maar goed

Nu de afgelopen week zijn ze beide niet helemaal fit, er heerst hier in de omgeving een virus en waarschijnlijk hebben ze het beide een beetje te pakken, lekker snotteren, wat timide, Blaze had iets verhoging, ze zijn even niet helemaal zichzelf. Erg vervelend, volgende week vrijdag moet ik naar Heemstede voor de ABOP, dus hopelijk knapt Aike op tijd op. We waren natuurlijk lekker aan het oefenen hiervoor, alleen moeten we het springen nog wat oefenen, er zou iemand mee gaan om hem te springen maar zij kan helaas niet, dus nu moet ik het zelf doen en ik ben er echt geen ster in

, ik vind het maar eng, aan Aike zal het niet liggen, die vind het prachtig, dus hopelijk kunnen we deze week nog even wat oefenen (mits hij genoeg opknapt natuurlijk). Nou eigenlijk was dit zo'n beetje hoe het er hier voorstaat, nu alleen hopen op een snel herstel van de mannen zodat we weer lekker aan de slag kunnen.
Groetjes Thessa en Aike