Vanmorgen met Zero een ritje gemaakt met Tamara; Karev en Myrthe stalgenote van Tamara met haar Welsh Cob. Ik zou ze bij Karev's stal treffen en dat is zo'n 10 minuutjes rijden.
Het was vandaag "oudpapierdag", dus overal onderweg van die leuke stapeltjes en doosjes in de berm. Vooral heeeeel eng als je alleen van huis af gaat. Dan ook nog een bordje wat in de berm geplaatst was met " pas op modder". Zero vond het allemaal maar niets. Je weet maar nooit of het je gaat aanvallen

. Dus ik maar twee x afgestapt (als ie echt bang is, is dit de enige optie; tenminste als je niet de hele dag de tijd hebt). Daarna ging het weer als een treintje. Bij de stal van Karev aangekomen gingen we met z'n drieen verder. Heeerlijk herfstweer en gezellig.
Onderweg nog van alles tegengekomen; aanvallende honden (ging gelukkig goed), tracktor, Een jong paard met een beetje een bange amazone, de grote vrachtwagen die het oud papier kwam ophalen (hoe kan het ook anders). En........ een mevrouw die graag foto's van ons wilde maken. Als je heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt, kun je in de verte twee fjordjes ontdekken

. Myrthe met Heather, dan Zero en ik en Tamara met Karev. De foto's van Myrthe zijn wel erg mooi! Even door scrollen naar de tweede foto en vergroten anders moet je de bril op ... Trouwens, op de terugweg begon Zero heel hard te hinniken naar een kudde isabelkleurige schapen.... Ik denk dat hij ook een brilletje nodig heeft hahaha
http://koekeloeren.wordpress.com/