Ik wist eigenlijk van niks, had al paar dagen niks van instructeur gehoord, maar toen hij me vanmorgen zei dat ik m om half 10 gelongeerd en wel klaar moest hebben staan omdat we gingen lessen in de bak schoot mijn maag toch wel in mijn keel van zenuwen. dat was zo zei mijn instructeur ook de reden dat ie me niks van te voren had verteld omdat ie wist dat ik dan n slapeloze nacht zou hebben haha.
Ik Had Haakon eerst gelongeerd en daarna aan de hand uit laten stappen in de buitenbak, die kende hij nog niet echt, maar dat ging eigenlijk keurig.
Toen Jeroen (instructeur) er was kon ik opstijgen en was het dus zorg aan mij om m vertrouwd en enigszins op de hoefslag te laten lopen.
Dat klinkt simpel maar was t dus niet, haakon was compleet ontspannen en reageerde goed opd e hulpen die ik gaf, aleen kent hij ze nog niet dus moeten we dat langzaam even opbouwen, nadat we beide kanten in stap hebben gehad begonnen we met vragen tot draf voor de hoeken en m dan na paar pasje weer terug laten gaan naar de stap.
nou kan niet anders zegegn dan dat mijn Spook zich super heeft gedragen.
Volgende week weer 2e les en volgens Jeroen is Haakon rustig, vertrouwd en gehoorzaam genoeg om deze oefeningen zelf voort te zetten.
Dat gaan we dan ook doen en kan niet anders zegegn dan dat ik onwijs trots ben op mijn kleuter spook en ook wel beetje op mezelf....