Tim leeft op stand!
Tim leeft op stand!
Via mijn werk heb ik een heel leuke meid leren kennen die met haar hele familie paardrijdt, en dan voornamelijk SGW. Ze hebben dan aan huis ook een rijbak, een paar stallen, paddock en land. Een tijdje geleden ben ik met de familie op training geweest naar het bos en dat was super gezellig.
Voorafgaand had Tim er ook een nachtje gelogeerd omdat hun veewagen moeilijk kan draaien bij mijn stalling. Tim had het prima naar zijn zin een een giga stal omringt met merries.
Nu stond ik altijd prima naar mijn zin op stal, al zijn er wat ingrijpende dingen veranderd, en krijg ik een zomaar de kans om bij hen in pension te komen! Een uniek aanbod gezien de top verzorging ( 2x per dag losgooien en mesten + heel keurige faciliteiten zoals een verwarmde zadelkamer, warmwater spuitplaats en 0 pensionklanten) en tja gezien mijn drukke bestaan heb ik de kans meteen gepakt.
Tim woont sinds zondag dus in een heel schattig Engelse cottage!
Voorafgaand had Tim er ook een nachtje gelogeerd omdat hun veewagen moeilijk kan draaien bij mijn stalling. Tim had het prima naar zijn zin een een giga stal omringt met merries.
Nu stond ik altijd prima naar mijn zin op stal, al zijn er wat ingrijpende dingen veranderd, en krijg ik een zomaar de kans om bij hen in pension te komen! Een uniek aanbod gezien de top verzorging ( 2x per dag losgooien en mesten + heel keurige faciliteiten zoals een verwarmde zadelkamer, warmwater spuitplaats en 0 pensionklanten) en tja gezien mijn drukke bestaan heb ik de kans meteen gepakt.
Tim woont sinds zondag dus in een heel schattig Engelse cottage!
Nou, dat klinkt echt super ideaal zeg. Leuk voor jullie en ja, een schattige engelse cottage vraagt om
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
zie nog niks........
zo te horen heeft ie echt een plek op stand gevonden.
Moeten echt foto's komen.
zo te horen heeft ie echt een plek op stand gevonden.
Moeten echt foto's komen.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Dat klinkt echt super!!
Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet........Hint
Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet........Hint

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je