Dwars door de klep..
Dat had wel veel slechter af kunnen lopen. Als eachann in paniek was geraakt of Tea was erdoor gezakt toen ze erop stapte.................pppffff, moet je niet aan denken!
Bodem is inderdaad wel erg belangrijk om goed na te kijken!
Bodem is inderdaad wel erg belangrijk om goed na te kijken!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
dat is wel even schrikken zeg!
ik zou ook voor de zekerheid even in de bodem prikken met een schroevendraaier ofzo om te kijken of die nog wel goed is. Want als ze met de pootjes door de bodem gaan als je rijd, dan is de ramp niet te overzien.
(er hangen bij onze trailerverkoper foto's, van paarden met een voeten door de bodem, je word er beroerd van als je het ziet)
sterkte ermee, hopelijk vallen de kosten mee.
ik zou ook voor de zekerheid even in de bodem prikken met een schroevendraaier ofzo om te kijken of die nog wel goed is. Want als ze met de pootjes door de bodem gaan als je rijd, dan is de ramp niet te overzien.
(er hangen bij onze trailerverkoper foto's, van paarden met een voeten door de bodem, je word er beroerd van als je het ziet)
sterkte ermee, hopelijk vallen de kosten mee.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
pff, da's inderdaad schrikken!
Gelukkig goed afgelopen. En onderweg niets gebeurt.
Dat wordt klussen voordat er weer getrailer reden kan worden.
Gelukkig goed afgelopen. En onderweg niets gebeurt.
Dat wordt klussen voordat er weer getrailer reden kan worden.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Wat een ellende Es, dit had heel anders af kunnen lopen. Ik ben blij dat wij van die trailer af zijn.
Op het oog zijn het goede trailers, maar de bodem en wanden zijn wel de mankementen.
Heb je al gekeken hoe de bodem eruit ziet??
Op het oog zijn het goede trailers, maar de bodem en wanden zijn wel de mankementen.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Nee, mijn vader heeft het echt belachelijk druk, mais.. Toen ik hem gisteravond voorzichtig vroeg of hij ook naar de trailer kon kijken, werd hij behoorlijk pissig.. Snap ook wel dat hij daar nu echt geen zin in heeft..Nicole schreef:Wat een ellende Es, dit had heel anders af kunnen lopen. Ik ben blij dat wij van die trailer af zijn.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'