ongeluk met ysha
Jeetje, wat een schrik! Beterschap met je pols en de rest. Knuffel voor Ysha!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Jeetje meis, wat een verhaal! Heel veel beterschap de komende tijd.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Brrr, wat een akelig verhaal zeg. Hoop dat jullie er verder niets aan over houden en dat het met het vertrouwen weer goed komt. Beterschap hoor!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ai, schrikken zeg!
Veel beterschap
Veel beterschap

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
bedankt allemaal 
ysha is weer helemaal in orde. dierenarts zei dat we geluk hebben gehad dat ze uit die sloot is gekomen..
net mn cap gezien, die ziet er gehavend uit, goddank dat ik die op heb gehad! waar zou ik mn zadel na kunnen laten kijken??
gister behoorlijk de kluts kwijt, deels door de hersenschudding en de schrik kwam er uit. durf niet bij de sloot te kijken en het idee dat ik niet meer op ysha durf is pijnlijk. hoe zei er bij lag staat behoorlijk op mn netvlies gebrand
maargoed, de tijd zal het leren..
overigens is het nog onduidelijk of mn pols wel/niet gebroken is, hopelijk weet ik vanmiddag meer. dat is ook heel raar gegaan allemaal..

ysha is weer helemaal in orde. dierenarts zei dat we geluk hebben gehad dat ze uit die sloot is gekomen..
net mn cap gezien, die ziet er gehavend uit, goddank dat ik die op heb gehad! waar zou ik mn zadel na kunnen laten kijken??
gister behoorlijk de kluts kwijt, deels door de hersenschudding en de schrik kwam er uit. durf niet bij de sloot te kijken en het idee dat ik niet meer op ysha durf is pijnlijk. hoe zei er bij lag staat behoorlijk op mn netvlies gebrand

maargoed, de tijd zal het leren..
overigens is het nog onduidelijk of mn pols wel/niet gebroken is, hopelijk weet ik vanmiddag meer. dat is ook heel raar gegaan allemaal..
Murphy
Ysha