Héél moeilijk besluit... Mabel, Doortje en Lucy gaan weg...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Mapie

Bericht door Mapie » di 15 jul 2008, 13:27

Bedankt iedereen voor de lieve reacties en het begrip! :D
Nu komt het alleen wel héél erg dichtbij... Het lijkt me zo vreemd fjordloos te zijn... |( Ik zal best wel even in een gat vallen. Maar nogmaals, ik weet dat ze het super gaat krijgen!!!

Else schreef:Ik weet wel van wie Doortje is en ik denk dat de moeilijkheid er vooral in zit dat jij graag wou dat Mabel met Doortje meeging, terwijl zij (omdat ze al 5 fjorden hebben en er niet echt wat mee doen) eigenlijk geen belang bij Mabel hebben, hoe cru dat voor jou ook klinkt. Ik kan me wel voorstellen dat ze dan stellen dat ze mee mag, maar dat jij het vervoer betaald, zij hebben er immers nog jarenlang kosten aan terwijl ze er eigenlijk cru gezegd niet echt iets aan hebben.
Hoi Else! Thanx voor je berichtje! :D
Ja jij kent hun vast wel want je bent collega geweest van haar toch?
En ik snap hun ook echt wel, ze zullen kosten genoeg hebben daar in Frankrijk. Aan de andere kant heb ik voor hun ook enorm veel gedaan wat betreft Doortje, op hun huis en beestjes passen, op hun kleine meid passen enz. enz.
Ook was haar man helemaal gek van Mabel. Hij heeft altijd gezegd dat hij wel oren naar haar had mocht ik haar nog eens weg willen doen. Hij vind het een ontzettend mooi en lief dier.
En dan ineens zo'n reactie... Dat komt toch rauw op je dak hoor....
Maar goed, kan er lang of kort over praten; maar alles komt nu op z'n pootjes terecht gelukkig! :D

Groetjes Jessica :wave:
Zooo blij met mijn nieuwe aanwinst!!! :D Mijn mooie shet meiske MOOIKE!!! :L
Plaats reactie