Vinga 24-05-2000 - 13-05-2008
-
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Het gaat wel, ik heb veel steun van familie, vrienden en mensen op stal (beschouw ik ook als vrienden)
maar ondanks dat maakt het het gemis er niet minder om, ik mis Ving echt verschrikkelijk
Vandaag Vinga dr stal schoongemaakt, ik kon het niet, mn stalgenoten hebben het gedaan.
Overal lag nog haar van Ving omdat ze altijd zodra ze op stal kwam eerst even moest schuren. Heb de plukjes opgepakt en apart gelegd.
De dierenarts kwam langs voor een ander paard en hij vroeg hoe het met me gaat, wel lief van hem.
Ik probeer de draad weer een beetje op te pakken, maar ik wil mn verdriet ook de tijd gunnen, want Vinga vergeten doe ik never nooit, ze zit voor altijd in mn hart.
maar ondanks dat maakt het het gemis er niet minder om, ik mis Ving echt verschrikkelijk

Vandaag Vinga dr stal schoongemaakt, ik kon het niet, mn stalgenoten hebben het gedaan.
Overal lag nog haar van Ving omdat ze altijd zodra ze op stal kwam eerst even moest schuren. Heb de plukjes opgepakt en apart gelegd.
De dierenarts kwam langs voor een ander paard en hij vroeg hoe het met me gaat, wel lief van hem.
Ik probeer de draad weer een beetje op te pakken, maar ik wil mn verdriet ook de tijd gunnen, want Vinga vergeten doe ik never nooit, ze zit voor altijd in mn hart.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
-
Natuurlijk zit ze in je hart. vergeten zal je het nooit. Het gemis blijft hoe dan ook. het verdriet word wel minder, geloof me. Ik heb de stal van veer wel zelf gemest, maar dat kwam omdat ik dezelfde dag toen de veearts zei dat ze strokoliek had zaagsel in haar stal gedaan.
Het is van veer nu bijna 3 maanden geleden, ik mis haar ook nog elke dag en soms huil ik nog om haar, het is zo onwerkelijk. Ik weet precies hoe je je voelt
kop op meissie en een dikke knuffel
van mij en Dean.
Het is van veer nu bijna 3 maanden geleden, ik mis haar ook nog elke dag en soms huil ik nog om haar, het is zo onwerkelijk. Ik weet precies hoe je je voelt
kop op meissie en een dikke knuffel

sorry voor het "aan-het-janken-maken" dames, maar Andrea heeft volgens mij hetzelfde als ik, ik haal veel steun uit liedjes.........alhoewel, moet ook steeds janken als ik het hoor, en toch wil ik het horen, beetje krom......... Een mooie tekst kan je zo pakken vind ik............Iedereen die de foto van Jackie ziet, met het gedicht begint te janken, veel mensen herkennen er wel iets in.
Andrea, je moet je verdriet zeker tijd geven, hier ben je maar zo niet over heen, alleen zie je steeds vaker weer iets leuks in je leven. In het begin denk je bv als iemand klaagt over het weer: "mens waar maak je je druk over, ik ben mijn paard, mijn maatje verloren.." Tenminste dat had/heb ik wel.
Andrea, je moet je verdriet zeker tijd geven, hier ben je maar zo niet over heen, alleen zie je steeds vaker weer iets leuks in je leven. In het begin denk je bv als iemand klaagt over het weer: "mens waar maak je je druk over, ik ben mijn paard, mijn maatje verloren.." Tenminste dat had/heb ik wel.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
dat heb/had ik ook.Lovemischa schreef:Andrea, je moet je verdriet zeker tijd geven, hier ben je maar zo niet over heen, alleen zie je steeds vaker weer iets leuks in je leven. In het begin denk je bv als iemand klaagt over het weer: "mens waar maak je je druk over, ik ben mijn paard, mijn maatje verloren.." Tenminste dat had/heb ik wel.
Ik heb hier voor de rest niets aan toe te voegen. deze woorden herken ik wel.
dikke knuffel voor jullie

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad, mensen die klagen over kleine dingen, daar kan ik me vreselijk boos om maken, ben ook erg opstandig de laatste dagen. Ik haal ook zoals Ivonne al zei veel steun uit liedjes maar ook de mensen om me heen en vooral op stal huilen dagelijks met me mee en dat doet me goed, ik ben niet de enige die Vinga mist, iedereen was dol op dr, en ook die mensen hebben verdriet omdat ze er niet meer is. Ook veel praten helpt bij mij, en Dakota die net als zn moeder zo kan knuffelen, ik zie zoveel van haar in hem terug..nu pas eigenlijk...
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Dre, je heb het zo goed gedaan! Respect, je hebt echt moeilijkste en beste besluit genomen voor haar, maar daarom doet het niet minder pijn! Diep respect!
Gelukkig kreeg Vinga vorig jaar Dakota en heb je daar geen jaar mee gewacht bijvoorbeeld. Dat zal echt je lichtpunt zijn!
Sterkte!
Gelukkig kreeg Vinga vorig jaar Dakota en heb je daar geen jaar mee gewacht bijvoorbeeld. Dat zal echt je lichtpunt zijn!
Sterkte!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Vanmiddag is Evelien geweest (van Ydel) vond het echt zo ontzettend lief van haar dat ze even kwam om gewoon te praten over Vinga en over Enya.
We hebben ook gelachen hoor, en natuurlijk even bij Dakota wezen kijken. Doet me goed dat er zo veel mensen zijn die me steunen!
Eef je bent een schat, dat had ik nou net even nodig even lekker kletsen
Zodra je van vakantie terug bent dan kom ik naar Ydeltje kijken hoor!!
We hebben ook gelachen hoor, en natuurlijk even bij Dakota wezen kijken. Doet me goed dat er zo veel mensen zijn die me steunen!

Fijn is dat he dat je dan mensen hebt waar je op kunt bouwen. Ik vond de steun van FW, vriendinnen en familie ook hartverwarmendDreeke schreef:Vanmiddag is Evelien geweest (van Ydel) vond het echt zo ontzettend lief van haar dat ze even kwam om gewoon te praten over Vinga en over Enya.

Het is net wat Brenda zegt, het slijt, maar het gemis blijft nog wel even. Ik geef het gewoon de tijd en probeer ondertussen weer een beetje van het mooie weer en mijn oogappeltje te genieten, die is er tenslotte nog.
Het voelt nu idd alsof je een enorme leegte hebt, je hele dagelijkse ritme is ook gewoon anders. Hoop dat Dakoot je daarmee wat afleiding kan geven en dat ie maar net zo'n fijn paard als z'n mam mag worden!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
ik schoot wel even vol toen je zei dat Enya in ieder geval een hele goede peetmoeder heeft in de paardenhemel
dat weet ik wel zeker...
vond het erg fijn dat we lekker konden kletsen en naar die kleine dondersteen zijn gaan kijken.
precies een jaar geleden stond ik daar nog op kraamvisite, moet je nagaan....
wat er in een jaar allemaal kan gebeuren...
je moet inderdaad maar snel bij pietje langskomen
al weet ik niet of haar manen het nog zo lang volhouden

dat weet ik wel zeker...
vond het erg fijn dat we lekker konden kletsen en naar die kleine dondersteen zijn gaan kijken.
precies een jaar geleden stond ik daar nog op kraamvisite, moet je nagaan....
wat er in een jaar allemaal kan gebeuren...
je moet inderdaad maar snel bij pietje langskomen

al weet ik niet of haar manen het nog zo lang volhouden

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Fijn dat Dhalene en Dakota zoveel steun aan elkaar hebben. Ik vind het wel mooi dat je nu zoveel van Vinga in dakoot terug ziet. Voor mij wel een teken dat je zoveel van Vinga hield dat je die dingen eerst niet zag bij een ander omdat je gewoon meer naar haar keek. En goed dat je er met zoveel mensen over kunt praten en om kunt rouwen. Dat helpt met het verwerken. Sterkte hoor.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- Patricia (Belle)
heel veel sterkte!
ook al is het zoon moeilijke beslissing, als ik je verhalen zo lees weet ik zeker dat je de allerbeste hebt genomen, dat maakt natuurlijk je verdriet niet minder maar gelukkig heb je veel lieve vrienden die je kunnen steunen (F)
ook al is het zoon moeilijke beslissing, als ik je verhalen zo lees weet ik zeker dat je de allerbeste hebt genomen, dat maakt natuurlijk je verdriet niet minder maar gelukkig heb je veel lieve vrienden die je kunnen steunen (F)
Ujord (v. Tunar) 
M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)
L1+ 6
Eefje
Onze kleine grote draak

M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)

L1+ 6
Eefje

Onze kleine grote draak
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Bedankt allemaal, gisteren was het een week geleden, had het echt moeilijk heel de dag. Toen ik op de wei kwam heb ik daar op de plaats waar Vinga is overleden bloemetjes neergelegd en samen met Dakoot en Dhalene daar even een tijdje gestaan, Dakoot legde zn koppie op mn schouder alsof hij zeggen wilde "ik mis haar ook"
Ben daarna op die plaats in het gras gaan zitten en heb alles wat vorige week is gebeurd nog een keer laten passeren door mn hoofd
Ben daarna op die plaats in het gras gaan zitten en heb alles wat vorige week is gebeurd nog een keer laten passeren door mn hoofd

Jeetje! Ik schrik hier echt van!
Ben een tijdje niet op FW geweest en dan zie ik dit...
Verschrikkelijk voor je meid! Woorden schieten tekort...
Ik vind dat je een hele dappere beslissing hebt genomen, wat zeker niet gemakkelijk geweest moet zijn, maar wat wel heel eerlijk is tegenover Vinga... Ik heb er echt respect voor!
Ik wens je héél erg veel sterkte toe
!!!
En gelukkig heb je de mooie Dakoot waar je misschien dingen van Vinga in terugziet!
Groetjes Jessica

Ben een tijdje niet op FW geweest en dan zie ik dit...
Verschrikkelijk voor je meid! Woorden schieten tekort...

Ik vind dat je een hele dappere beslissing hebt genomen, wat zeker niet gemakkelijk geweest moet zijn, maar wat wel heel eerlijk is tegenover Vinga... Ik heb er echt respect voor!
Ik wens je héél erg veel sterkte toe

En gelukkig heb je de mooie Dakoot waar je misschien dingen van Vinga in terugziet!
Groetjes Jessica
Zooo blij met mijn nieuwe aanwinst!!!
Mijn mooie shet meiske MOOIKE!!!