Gisteren heeft mijn nieuwe bijrijdster van 26 jaar voor de 3e keer alleen met Nobby buiten gereden en dat was haar niet zo goed bevallen

. Nobby schijnt zich namelijk vreselijk misdragen te hebben door zich om te draaien en in volle galop naar huis te zijn gegaan

. Ook moest ze nu ineens bang zijn van elke auto, waardoor ze steeds opzij sprong als er een auto voorbij kwam

. En aangezien het bij ons druk verkeer is, zal dat dus ook regelmatig gebeurt zijn.
Mijn bijrijdster was al niet zo heel erg zeker omdat het voor het eerst is dat ze met paarden buiten rijd. Ze heeft wel al jaren op de manege gereden, maar dat is toch anders. Dus wil ze het nog wel proberen met Nobby maar als ze het niet meer prettig vind dan stopt ze toch met haar

.
Nu weet ik dat nobby zich kan misdragen, heb het ook van te voren gezegd dat ze sterk is en dat ze in het begin zeker zal uitproberen. Maar toch vind ik dit weer erg jammer

. Vooral omdat ze toch voor 99 % verkeersmak is en je echt heel vaak met haar heerlijke ritten kan maken.
Ik hoop maar dat ze zich volgende week goed gaat gedragen en dat de zij haar er toch bij wil blijven rijden.