onder de douche en in je jurk........

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

onder de douche en in je jurk........

Bericht door Ziggy » za 10 mei 2008, 17:01

zo vanmiddag heb ik Vera even gewassen met ZT-shampoo, ze staat wel met haar burka aan, maar er zat toch nog zand en zooi in haar manen en staart. Dus voordat dat ging irriteren heb ik haar maar "even" gewassen.

Nou moet je bedenken dat Vera en water hetzelfde is als kat en hond, dat gaat dus niet samen......... gevolg was dan ook dat ik natter was dan Veer 8)7 Maarja ik heb in ieder geval haar manen en staart even goed kunnen wassen (voorpluk heb ik maar even gelaten, want ze was al helemaal over de rooie) en daarna weer in haar Burka gehesen. Ze mogen namelijk na het wassen met ZT shampoo niet drogen in de zon, dus maar gelijk haar jurk weer aangedaan.

Ik ontdekte dat ze weer zwarte vlekken in haar gezicht kreeg, rond haar ogen, dus ook haar hoofdkap maar weer omgedaan................ wordt weer een paar maanden naar een aliënpaard kijken |(

Voordeel van die burka is wel dat ze heel snel uit hun winterhaar zijn, Vera heeft al een mooi zomervachtje, terwijl ik bij Exel nog hele bossen haar eraf haal
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » za 10 mei 2008, 17:32

Hihi lekker stel zijn jij en vera ook he! Past prima bij elkaar. (even gek)

ik hoop dat vera er haar voordeel uithaalt. Maar daar ga ik wel vanuit, en even over dat verharen! Niet stiekem bij exel de boerka deken omdoen he :P :P
Jij gaat maar mooi, net als de helft van fw door het leven met fjordenharen overal! Hihihihihi

:D
sparky10

Bericht door sparky10 » za 10 mei 2008, 17:39

hahah lekker hoor ik zat er vandaag ook over te denken even spark te wassen maar na het rijden was ik op en sparkje ook en heb daarna janine nog even geholpen met gerrit rijden
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 10 mei 2008, 18:18

Mieke_Cunna schreef:Hihi lekker stel zijn jij en vera ook he! Past prima bij elkaar. (even gek)

ik hoop dat vera er haar voordeel uithaalt. Maar daar ga ik wel vanuit, en even over dat verharen! Niet stiekem bij exel de boerka deken omdoen he :P :P
Jij gaat maar mooi, net als de helft van fw door het leven met fjordenharen overal! Hihihihihi

:D
Nouwwwwwww als ik Veer morgen te pakken krijg voor een ritje, dan denk ik dat ik de burka ff bij Exel aan doe :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » za 10 mei 2008, 18:20

een uitkomst hoor, zo'n burka :D en waterpret met dit weer is niet weg, alleen jammer dat ze er niet zo van houdt.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Plaats reactie