zo vanmiddag heb ik Vera even gewassen met ZT-shampoo, ze staat wel met haar burka aan, maar er zat toch nog zand en zooi in haar manen en staart. Dus voordat dat ging irriteren heb ik haar maar "even" gewassen.
Nou moet je bedenken dat Vera en water hetzelfde is als kat en hond, dat gaat dus niet samen......... gevolg was dan ook dat ik natter was dan Veer

Maarja ik heb in ieder geval haar manen en staart even goed kunnen wassen (voorpluk heb ik maar even gelaten, want ze was al helemaal over de rooie) en daarna weer in haar Burka gehesen. Ze mogen namelijk na het wassen met ZT shampoo niet drogen in de zon, dus maar gelijk haar jurk weer aangedaan.
Ik ontdekte dat ze weer zwarte vlekken in haar gezicht kreeg, rond haar ogen, dus ook haar hoofdkap maar weer omgedaan................ wordt weer een paar maanden naar een aliënpaard kijken
Voordeel van die burka is wel dat ze heel snel uit hun winterhaar zijn, Vera heeft al een mooi zomervachtje, terwijl ik bij Exel nog hele bossen haar eraf haal