Rosje is weer helemaal up and running gelukkig. We zijn gisteren even samen het bos in geweest en nu ik weet ik weer hoe mooi het bos daar in Lunteren is. Ik heb alleen maar gestapt en Dennis was met Cratos mee wandelen maar Rosje wilde graag harder. Hij voelt zich goed dus. Zijn wond ziet er nog steeds keurig uit gelukkig.
Tja dat Cratos bevangen werd is een beetje onze eigen schuld. Nou ja een beetje volledig onze eigen schuld kan ik beter zeggen. Hij is weer een beetje mager geworden van de winter en er stond weer wat gras in de wei. Ze hadden er al een aantal keren een uurtje/ 2 uurtjes opgelopen en hij stond zo te genieten dat we hem op een gegeven moment een dag op de wei hebben laten lopen. En daar kon hij dus niet zo goed tegen. Het was gelukkig snel weer over.
Update Ros en Cratos
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Fijn dat de mannen goed op hun nieuwe stek zijn aangekomen,hopelijk zijn ze snel gewend.
En dat Ros er weer zin in had!
En nu maar heerlijk genieten van de ritjes.
En dat Ros er weer zin in had!
En nu maar heerlijk genieten van de ritjes.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- jezzikaatje
- Contacteer:
Wat een verhaal weer Marijk 
Ik vond het echt heel jammer dat ik niet lekker was vorige week en ook nog stage had. Maar ik kom snel weer buurten hoor!
Het is wel logisch dat je het stekje in putten mist. Het was een mooi stukje, maar ach, je moet maar zo bedenken, over een paar jaar heb je dat achter je eigen nieuwe huisje
Het belangrijkste is dat de mannen zich weer lekker voelen en dat gaat wel goed zo te horen

Ik vond het echt heel jammer dat ik niet lekker was vorige week en ook nog stage had. Maar ik kom snel weer buurten hoor!
Het is wel logisch dat je het stekje in putten mist. Het was een mooi stukje, maar ach, je moet maar zo bedenken, over een paar jaar heb je dat achter je eigen nieuwe huisje

Het belangrijkste is dat de mannen zich weer lekker voelen en dat gaat wel goed zo te horen

Jes ik stap hier het erf af de ruiterroute op, Dennis wil Cratos nu ook meer gaan rijden dus binnenkort ga je gewoon lekker een keer mee op Cratos
.
Het is wat dat aan gaat nog luxer dan in Putten. En zelfs ik ben niet verdwaald haha (nou moet ik er wel bijzeggen dat ik 2 jaar lang meerdere keren in dat bos gereden heb vroeger dus dingetjes beginnen weer terug te komen bij me maar dat laten we maar even achterwege
). Ik vond het ook jammer dat je er niet bij kon zijn woensdag! Vorig jaar stond je op het punt een vliegtuig in te stappen richting Australie, dit jaar ziek dus volgend jaar kom je er gewoon niet onderuit!
Ik heb foto's bij PP gezet trouwens
.

Het is wat dat aan gaat nog luxer dan in Putten. En zelfs ik ben niet verdwaald haha (nou moet ik er wel bijzeggen dat ik 2 jaar lang meerdere keren in dat bos gereden heb vroeger dus dingetjes beginnen weer terug te komen bij me maar dat laten we maar even achterwege

Ik heb foto's bij PP gezet trouwens

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010