Weet het even niet meer...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 18 apr 2008, 07:41

Marijke&Rosco schreef:Mijn paarden gillen ook naar elkaar als ze weg zijn en zijn ook echt heel erg gek met elkaar, staan ook al 2 jaar samen en zijn echt buddy buddy. Nu ze nog maar met zijn tweetjes staan is het wel eens lastig. Ze zijn allebei wel normaal van huis weg te krijgen en te rijden maar degene die thuis blijft is wel overstuur als je terugkomt.

Ik denk wel dat een paard een ander paard kan missen en daar een soort van verdriet door kan hebben. Je moet het inderdaad de tijd geven denk ik. Ik zou ze niet weer bij elkaar zetten als het plan toch is om Arisca te verkopen, als ze toch weg moet dan kan ze het nu maar beter gehad hebben dan straks nog een keer.
ja daar ben ik het ook mee eens! als ze alsnog verkocht moet worden zou ik ze ook niet weer bij elkaar zetten, maar als je een andere oplossing wilt zoeken wel!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Mir

Bericht door Mir » vr 18 apr 2008, 07:42

Ik denk dat het er uiteindelijk op dit moment niet eens zoveel toe doet hoe het allemaal komt, maar hoe je er nu mee omgaat. Een paard wat zijn maatje zo mist is rot om aan te zien. Maar je doel is toch haar te verkopen, hogere kosten is maar even te doen. Dan zou je Arisca dus weer bij haar maatje zetten, paard misschien helemaal happy en daarna weer uit elkaar halen. Dat lijkt me verwarrender dan nu doorzetten.
Natuurlijk is het rot om aan te zien, maar als je iets voor haar wilt veranderen kun je dat beter met de lange termijn doelen doen dan nu even wat oplossen en dan maar afwachten hoe lang het allemaal kan duren.
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » vr 18 apr 2008, 09:25

Cindy+Uniek schreef:
Marijke&Rosco schreef:Ik denk wel dat een paard een ander paard kan missen en daar een soort van verdriet door kan hebben. Je moet het inderdaad de tijd geven denk ik. Ik zou ze niet weer bij elkaar zetten als het plan toch is om Arisca te verkopen, als ze toch weg moet dan kan ze het nu maar beter gehad hebben dan straks nog een keer.
ja daar ben ik het ook mee eens! als ze alsnog verkocht moet worden zou ik ze ook niet weer bij elkaar zetten, maar als je een andere oplossing wilt zoeken wel!
:j hebben jullie helemaal gelijk in!
Is waarschijnlijk nog pijnlijker voor haar dan!

Ik ga nu een oplossing zoeken zodat ik haar kan houden.
En dan komt ze dus wel op de zelfde stal als Pris.
Als me dat niet lukt, kan ik haar beter laten waar ze nu is inderdaad,
al is de reistijd tussen de twee stallen bijna niet te doen voor mij...
(20 KM, en heb dus geen auto meer! -:(- Er is ook altijd wel wat!)

Ohw ja, en het meisje dat nu op haar rijd blijft haar rijden waar ze ook staat! :D
Prisca heeft trouwens nergens last van die heeft zins ze hier staat niet 1x om Arisca geroepen, die is gewoon helemaal happy weer op haar oude stekkie!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 19 apr 2008, 16:14

ik ken het probleem ook, die van mij zijn ook "zwaan kleef aan". Als ik met Anja af spreek om te gaan rijden, dan hoort zij wanneer ik van mijn wei vertrekt, want dan begint Exel als een gek te gillen.

En verleden keer toen ik alleen met Exel weg was gegaan stond Vera te brullen.

Als je zeker weet dat je Arisca niet verkoopt dan kan je haar terug halen, anders zou ik dat risico zeker niet nemen, want als ze dan toch weg moet dan doe je haar dit 2 keer aan
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie