Ik had de laatste weken zelf ook al niet meer gereden dus was ff wennen. Anka niet meer en door alle problemen daarmee ben ik wel geregeld bij Nisko wezen tutten, maar nog niet rijden. Had ik op een of andere manier ook niet zo'n behoefte aan. Maar zaterdag was het mooi weer en ik denk ja, misschien moet het vandaag maar eens ff weer.
Kom ik bij de wei, wat zie ik, een slapend paard

Toen opgezadeld en gaan. Eitje tuurlijk. Alleen toen de wei uitzicht was, werd het bleren haha. Nisko gooit dan haar hoofd omhoog gilt en briest als een hengst. De eerste keer dat ze dat ooit deed schrok ik me te pletter en dacht die gaat er nu vast vandoor. Inmiddels weet ik dat dat niet gebeurt, maar een hengst is er niets bij haha. Ritje alleen in stap gedaan, weet ook niet hoe snel je het rijden nu weer kan opbouwen. Nisko was wel erg stijf en kort lopend. Moet ik wel in de gaten houden. Verder zijn we nog gevallen. Echt ik barstte bijna in janken uit (natuurlijk door alle toestanden met Anka nog). Nisko gleed weg in de berm, die was toch nog te nat denk ik. Toen over de weg maar verder gestapt. Kwamen we nog langs een boerderij waar ze met 2 graafmachines fundering voor een nieuwe schuur aan het uitgraven waren. Uiteraard gaf ze geen krimp, echt Nizzz ten voeten uit.
Na 45 min poonie weer in de wei gezet en nog ff geborsteld. Volgens mij kan ik haar wel kaal borstelen, tsjee, wat een haar