Bericht
door Annemarie » di 01 apr 2008, 08:35
dacht dat ik nog sliep

. Ik zag namelijk 2 loslopende paarden (fries en tinker) door de straat scheuren. Ik had echt zoiets van huh, wat doen die nou hier. Is niet echt een weiland in de buurt. En voor ik wat kon bedenken waren ze de hoek al om. Komt er ineens nog een busje achteraan scheuren met een Duits kenteken. Ik had echt zoiets van nou, eeeh, raar. Zit ik beneden aan mijn ontbijt, scheuren die paarden weer langs maar deze keer door de straat voor ons huis (we wonen aan een kruispuntje). Busje er weer achteraan. Staan de paarden stil en wil de bestuurder utistappen, tadadaaaaa, gingen ze weer. Komen ze vervolgens nog eens langs. Ik had echt zoiets, als ze maar niet naar de N33/N34 gaan, is echt vlakbij. Daar komen in de ochtendspits ongelukken van. En de bestuurder van het busje manoevreerde nou niet echt handig, hij maakt met zijn gescheur de paarden alleen maar meer overstuur had ik het idee

.
Inmiddels had ik ook al bedacht waar de paarden vermoedelijk vandaan kwamen, anderhalve straat verder staat een circus, circus Renz. Van oorsprong Duits geloof ik. Toen de paarden jawel, voor de 4e keer langs kwamen stoven ze ook weer die richting uit. Daarna niets meer gezien of gehoord, dus ik neem aan dat ze weer gevangen waren. Tsja, wel apart zo op de vroege morgen

.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!