Jessie happy
-
Jessie happy
Vanmiddag maar even gaan winkelen. Voor Jessie en Jasmijn wel te verstaan. We hadden van iemand een zadeltje kunnen lenen, maar dat vonden we toch nog niet zo alles. Dus een ander zadeltje moest er komen. Compleet met beugels, riemen en singel.
Jessie mocht ook borstels uit kiezen. En dus koos ze een knalroze tasje met 4 kleine borsteltjes erin. Echt de goede maat voor Jessie.
Dus een bitje van 8,5 cm. Poeh, wat klein. En natuurlijk teugels. Het hoofdstelletje hadden we bij de koop erbij gekregen.
En natuurlijk ook een cap! Een paarse. Jessie was helemaal blij. (ik heb nog een uitrijdeken gekocht voor mezelf, want dacht dat dat wel nodig zou zijn.)
Dus naar stal alles gaan passen. Tja en dan komen we er achter dat Jasmijn een mini is. De singel was veeeeeel te lang!Als we hem in laten korten, zal er zeker 25 cm afmoeten. En ik denk dat de singel zo'n 40 cm lang is. Maar dat lossen we ook nog wel op.
Helaas moet Jessie nu nog eventjes op het andere zadeltje rijden.
Jessie mocht ook borstels uit kiezen. En dus koos ze een knalroze tasje met 4 kleine borsteltjes erin. Echt de goede maat voor Jessie.
Dus een bitje van 8,5 cm. Poeh, wat klein. En natuurlijk teugels. Het hoofdstelletje hadden we bij de koop erbij gekregen.
En natuurlijk ook een cap! Een paarse. Jessie was helemaal blij. (ik heb nog een uitrijdeken gekocht voor mezelf, want dacht dat dat wel nodig zou zijn.)
Dus naar stal alles gaan passen. Tja en dan komen we er achter dat Jasmijn een mini is. De singel was veeeeeel te lang!Als we hem in laten korten, zal er zeker 25 cm afmoeten. En ik denk dat de singel zo'n 40 cm lang is. Maar dat lossen we ook nog wel op.
Helaas moet Jessie nu nog eventjes op het andere zadeltje rijden.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
kleine Jasmijntje
Haha ja ik had gezegd dat ze klein was
nou erg leuk hoor dat jullie zo veel spulletjes hebben gekocht!!
Hopen dat Jessie er snel van mag genieten!!
Ik zie jullie morgen. Ik ga vandaag al weg want ik rijd met wendy mee dus slaap ik daar ok.
tot morgen!!

Hopen dat Jessie er snel van mag genieten!!
Ik zie jullie morgen. Ik ga vandaag al weg want ik rijd met wendy mee dus slaap ik daar ok.
tot morgen!!
-
Tja, Jasmijn is dus ook echt klein. Nu kunnen we de singel wel korter laten maken, maar ja er moet zoveel uit. Ik ga toch maar eens naar die site van die amerikaans minipaardjes of zij nog een singeltje of zo hebben.
Je zou bijna 2 singelverlengers aan elkaar kunnen laten zetten.leoensuzanne schreef:Tja, Jasmijn is dus ook echt klein. Nu kunnen we de singel wel korter laten maken, maar ja er moet zoveel uit. Ik ga toch maar eens naar die site van die amerikaans minipaardjes of zij nog een singeltje of zo hebben.
Ik had dat probleem ook, maar bij het zadeltje van Ulvy zat dan ook een singel van 90 cm!!! Beetje lang! Heb hem drie keer in moeten laten korten. Nu is hij 25 cm en nog op het strakste gaatje. Laat me weten als je een adres hebt gevonden waar ze kleine singeltjes verkopen want dan heb ik ook interesse.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

-
Ja bij het Gareel vertelden ze al dat hun kortste singel 40 cm is. Dus veel te lang. Maar als ik iets vind, laat ik het weten hoor!