eng hoor zo'n rode zakdoek :p

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

eng hoor zo'n rode zakdoek :p

Bericht door Ziggy » wo 26 mar 2008, 19:34

tja je bent fjord of je bent het niet he? Vera was vandaag "begeleidster" voor het paard van mijn vriendin. Zij heeft een vrij jonge ruin gekocht en die ging vandaag voor het eerst zonder zijn steun en toeverlaat Piaffe op pad.
Ik had Vera een lang teugeltje gegeven en het ging prima, ok we gaan niet door plassen, maarja dat weet ik en daar maak ik me ook niet druk om. Het ziet er misschien raar uit zo'n paard wat om de plassen heen loopt te zigzaggen, maar ach we zijn aan het relaxen, toch?
Beetje bij beetje begon het paard van mijn vriendin zich te ontspannen, hij kreeg in de gaten dat ie aan Vera net zo'n steun en toeverlaat had als Piaffe.
Totdat Vera ineens inde struiken een rode "wurgzakdoek" ontdekte 8)7 Ja dan kan je wel begeleider zijn, maar je wil natuurlijk niet dat jullie gevaar lopen, dus dan draai je om terwijl Claudia natuurlijk weer niet op zit te letten |o Gelukkig gaat zoiets bij Vera in slow motion en kon ik haar overtuigen dat die zakdoek echt niet eng was, maar ik moest er eigenlijk best wel om lachen. Raar beest

Nouja gelukkig was dat het enigste vreselijke gevaar wat we onderweg tegen zijn gekomen, maar na deze actie ging Moonlight nog meer op Vera leunen, want zij beschermde hem maar mooi tegen enge dingen :+
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Brittlover

Bericht door Brittlover » wo 26 mar 2008, 19:43

ja zo'n zakdoek zou je maar aanvallen, die bijten heel hard. uliska vond ook altijd de vreemdste dingen eng.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Mir

Bericht door Mir » wo 26 mar 2008, 19:49

Nouja, rode zakdoekjes horen natuurlijk ook niet in struiken thuis, dus logisch dat ze het niet vertrouwde O:) . Fijn dat ze zo'n betrouwbaar begeleidingspaard is, doet me aan een ander paardje denken!
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 mar 2008, 20:08

Mir schreef:Nouja, rode zakdoekjes horen natuurlijk ook niet in struiken thuis, dus logisch dat ze het niet vertrouwde O:) . Fijn dat ze zo'n betrouwbaar begeleidingspaard is, doet me aan een ander paardje denken!
ik weet precies welk paardje je bedoelt en qua karakter lijkt ze sprekend op haar :D

@Brittlover: ja zo'n zakdoek is levensgevaarlijk
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Bärbel

Bericht door Bärbel » do 27 mar 2008, 08:44

hihi, best eng zo'n rode zakdoek, heb je nog geluk gehad dat zij niet op die rode zakdoek is gevlogen, dan had je kunnen lachen... :D
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » do 27 mar 2008, 11:08

Òeh die vera, maar claudia je weet toch dat die dingen eng zijn!
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 27 mar 2008, 18:35

Mieke_Cunna schreef:Òeh die vera, maar claudia je weet toch dat die dingen eng zijn!
nee van rode zakdoeken wist ik het niet, wel van gympies die aan een hek hangen, dat zijn wurggympies volgens Vera |o

Leentje

Bericht door Leentje » do 27 mar 2008, 18:38

maar jij weet niet wat er onder zie zakdoek zat verstopt!
vast een kabouter
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 27 mar 2008, 19:07

Dus die paardetende zakdoek is verhuisd naar Limburg. Ik vroeg me al af waar ie gebleven was :D.
Dat van die plassen dat ken ik ook, als het moet gaat hij er wel doorheen maar als ik hem zelf laat lopen gaat Ros ook als een prinsesje om de plassen heen.

Wel lekker dat de rit verder zo goed gegaan is.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 27 mar 2008, 19:25

toevallig hier op vakantie geweest Marijke? gauw die enge zakdoek hier achter gelaten? 8)7

Nou Vera probeert altijd wel om de plassen heen te komen hoor en kan je er niet omheen? Nou dan spring je er toch overheen? |o

Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 27 mar 2008, 19:27

Nee niet eens, dus hij zal de trein wel gepakt hebben :D.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Plaats reactie