"Stuurles" voor Yoshino en MANEN ZIJN ERAF
"Stuurles" voor Yoshino en MANEN ZIJN ERAF
Drukke dag voor me meissie vandaag. Heb haar eerst buitengezet maar haar buurvrouw. Dat gaat in de stal ook goed dus ik hoopte dat ze buiten ook vriendjes zouden zijn. Ze ging eerst met haar buur (ex)man maar die vond t niet echt leuk. Met haar buurvrouw bleek ze dus echt al vriendjes te zijn. Leuk voor ze maar niet voor lang, die pony krijgt binnenkort namelijk een veulen en dan zal ze wel minder tolerant zijn naar Yoshi. Toen kwam een vriendin van mij me helpen met rijden. Zadel er op, hoofdstel in en in de blubberbak. Heb alleen maar gestapt en toen kregen we ook nog de sneeuwbui op de kop. Ze heeft nog niet echt een stuur dus dat gingen we oefenen. Het leuke is dat ze beter reageert als ik de kant uitkijk waar ik heen wil dan als ik afgeleid ergens anders naar toe kijk. Zolang ik dat kijken volhoudt en ook met mijn zit aangeef dat ik links of rechts wil gaat het best goed. Ze is ook erg gevoelig voor mijn benen. Met bovenstaande dingen ga ik natuurlijk mijn voordeel doen. Ik kan er dan een heel fijn reagerend paardje van maken. Ze schrok 2 keer en deed dan een hupje naar voren maar verder heeft ze helemaal niks gedaan. Me vriendin verbaasde zich over haar ruime stap
Toppertje!! Heb er een kwartiertje opgezeten, vond dat lang genoeg, vooral omdat ze erg haar best deed. Ze vind t vreselijk als ze iets niet goed doet voor je. Vervolgens hebben we even wat aan haar toilet gedaan. Baard knippen en manen er af. Ze waren prachtig lang maar nu is het een wild boogje haha. Zal strax even wat fotos in het fotoalbum plaatsen. Ik vind dat haar nek en lichaam nu veel beter uitkomen. Heb ook haar benen afgespoelt en daar geeft ze niks om. Ook een deken kun je zo over haar rug gooien. Morgen ga ik weer eventjes oefenen en hopelijk daarna een blokje wandelen als het weer het toelaat.

Contessa