Wat staat dáár nou?

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Claudje

Wat staat dáár nou?

Bericht door Claudje » wo 19 mar 2008, 18:45

Vanmorgen ging ik naar de paardjes, kwam net bij de stal en hoorde heel veel herrie uit de wei komen en zag Ullwinn en Alicio ook niet bij de stal.
Keek ik de wei in, waren ze 'de Gave' (brede sloot, was vroeger een kanaal waar echt schepen doorheen kwamen :o ) aan het uitbaggeren en er
stond een hele grote graafmachine in het weiland. Daarnaast stond een gele stip met een nog enigzins blauwe deken en daarnaast weer een zwart
harig stipje O:) Het is maar dat Ullwinn niet zo snel schrikt, anders was het misschien wel vreemd afgelopen. Alicio vindt nog veel dingen eng, maar
zo te zien vond hij dit al wat minder eng. Wel jammer, het hele weiland is naar de *piep* Er ligt een behoorlijke laag bagger op... En ik kon vanmiddag
bijna niet eens hooi naar de stal brengen, omdat die graafmachine nog op het pad stond :? Deze blubs heeft wel een beetje afbreuk gedaan aan
het beeld van mijn paradijsje (waar ik straks helaas afscheid van moet nemen ;()
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » wo 19 mar 2008, 18:58

och gos, twee stipjes aan de horizon!!
maar je gaat verhuizen?
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Ivonne

Bericht door Ivonne » wo 19 mar 2008, 19:12

Hè, en jij wist niet dat ze kwamen? Typisch fjorden....een paar week geleden is hier de mestbult weggehaald, de beide gele tornado's stonden op bek en neus bij de kraan. De andere 2 hadden iets meer afstand. Maar Alicio leert zo mooi van Ullwinn! heb ik niet opgelet, waar is Pucki??
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Claudje

Bericht door Claudje » wo 19 mar 2008, 19:28

Mijn verhuisverhaal staat bij Zeg je Zegje ;(

Pucki staat bij de pleegmama van Alicio nu, ik heb Pucki en Alicio omgeruild, aangezien ik dat een fijner idee vond.
Lies heeft zijn ballen nog en hij liep me iets te vaak op 5 benen. Die ene merrie is drachtig, maar het merrietje van
zijn eigen leeftijd kan natuurlijk ook hengstig worden en ik wil geen salamipaardjes maken. Verder is Lies heel erg
lief, hij wordt alweer tammer, hij is wel iets van 4 maanden weg geweest en bijna niet in handen.
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Plaats reactie