afscheid tricolor UPDATE FOTO'S
- Cindy+Uniek
afscheid tricolor UPDATE FOTO'S
nou vandaag kwamen ze haar halen...
vanochtend was de DA nog geweest voor enting en gebitscontrole, was allemaal goed, paar kleine haakjes weg gevijld bij allebei....
om half 12 waren ze er al
bandages om gedaan, zadel + hoofdstel + papieren in de auto gelegde, geld ontvangen en ingeladen....
we moesten even een longeerlijn erbij houden, maar toen stond ze er gelijk in! ze stond gelijk van het hooinet te eten dus dat was wel fijn (toen ik haar een jaar geleden kocht was ze zobang dat ze die 2 uur reizen geen hap heeft genomen!)
uniek kon uit haar stalraampje naar buiten loeren en heeft een paar keer flink gehinnikt.... alsof ze dj weer gedag moest zeggen ofzo.... maar ja ze stonden ook dag en nacht samen.....
saskia heeft mij gelijk 's middags gemaild dat de reis goed was verlopen en dat ze al gelijk in het land liep bij hun 3 jarige pony!
ik krijg vanavond nog foto's gemaild als het goed is!
ze willen haar dit jaar al laten dekken door king : http://www.colouredstable.com/index_nl.html
ik mocht komen wanneer ik wilde dit zouden ze erg leuk vinden! dus daar ben ik heel blij om....
ik kijk uit naar de foto's en hoop dat ze zich snel thuis zal voelen....
vanochtend was de DA nog geweest voor enting en gebitscontrole, was allemaal goed, paar kleine haakjes weg gevijld bij allebei....
om half 12 waren ze er al
bandages om gedaan, zadel + hoofdstel + papieren in de auto gelegde, geld ontvangen en ingeladen....
we moesten even een longeerlijn erbij houden, maar toen stond ze er gelijk in! ze stond gelijk van het hooinet te eten dus dat was wel fijn (toen ik haar een jaar geleden kocht was ze zobang dat ze die 2 uur reizen geen hap heeft genomen!)
uniek kon uit haar stalraampje naar buiten loeren en heeft een paar keer flink gehinnikt.... alsof ze dj weer gedag moest zeggen ofzo.... maar ja ze stonden ook dag en nacht samen.....
saskia heeft mij gelijk 's middags gemaild dat de reis goed was verlopen en dat ze al gelijk in het land liep bij hun 3 jarige pony!
ik krijg vanavond nog foto's gemaild als het goed is!
ze willen haar dit jaar al laten dekken door king : http://www.colouredstable.com/index_nl.html
ik mocht komen wanneer ik wilde dit zouden ze erg leuk vinden! dus daar ben ik heel blij om....
ik kijk uit naar de foto's en hoop dat ze zich snel thuis zal voelen....
Laatst gewijzigd door Cindy+Uniek op za 08 mar 2008, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Fijn dat ze zo leuk ermee omgaan het is toch fijn dat ze met je meeleven. Het zal wel even moeilijk voor je worden, maar het komt vast goed!! Ik ben ook wel benieuwd naar de fotos!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
- Brittlover
- Senna&Cajra
- Cindy+Uniek
die site is alleen de hengst door wie ze haar willen laten dekkenDaphne schreef:Wat fijn dat je een mooi nieuw plekje voor Tricolor hebt gevonden. Het zal wel even wennen zijn, zo'n lege plek op stal. Maar als ik zo naar die site kijk zijn die mensen helemaal dol op paarden, dus Tricolor zal het daar vast heel fijn krijgen!

ik heb inmiddels een paar foto's ontvangen:

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Zal ff zwaar voor je zijn op dit moment, maar de foto's zien er goed uit. Lekker buiten en een vriendinnetje.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Brittlover