alex gaat super!!
alex gaat super!!
vandaag weer met alex gereden(tussendoor ook nog wel hoor).
en het gaat echt super.
ik reed eerst met hem in een klein weitje,ong.20x30 meter maar vandaag heb ik samen met danielle op amber in een andere wei gereden waar ik een ring afgezet heb van 20 x40 meter met bordjes erin.
eerst wou alex gelijk naar amber toe maar ik heb hem maar gelijk duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.
dus ging ik steeds een andere kant op dan dat danielle ging om hem niet aan te leren dat hij achter amber aan kan gaan.
nou dat ging dus echt super.
ik kon echt al figuurtjes met hem rijden,afwenden van hand veranderen,voltes enz.
ook halt houden gaat heel goed. helemaal met mijn stem en mijn zit zonder aan de teugel te trekken.
hij staat dan gelijk stil en blijft ook keurig stilstaan totdat ik de hulpen geef om weer te gaan stappen.
hij gaat nu echt heel hard vooruit en ik kan al echt met hem rijden.
hij gaat ook steeds minder slingerend lopen en gaat steeds vaker afwenden zonder over de buitenschouder weg te vallen.
ook draven en dan een volte of afwenden gaat prima.
heeft wel snel de neiging om terug te vallen in draf, moet dan nog zijn evenwicht vinden.
kortom: hij doet het fantastisch en lijkt er ook steeds meer lol in te krijgen.
jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik super trots ben op mijn nieuwe ventje,
het gaat vast goed komen met ons!!!!
en het gaat echt super.
ik reed eerst met hem in een klein weitje,ong.20x30 meter maar vandaag heb ik samen met danielle op amber in een andere wei gereden waar ik een ring afgezet heb van 20 x40 meter met bordjes erin.
eerst wou alex gelijk naar amber toe maar ik heb hem maar gelijk duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.
dus ging ik steeds een andere kant op dan dat danielle ging om hem niet aan te leren dat hij achter amber aan kan gaan.
nou dat ging dus echt super.
ik kon echt al figuurtjes met hem rijden,afwenden van hand veranderen,voltes enz.
ook halt houden gaat heel goed. helemaal met mijn stem en mijn zit zonder aan de teugel te trekken.
hij staat dan gelijk stil en blijft ook keurig stilstaan totdat ik de hulpen geef om weer te gaan stappen.
hij gaat nu echt heel hard vooruit en ik kan al echt met hem rijden.
hij gaat ook steeds minder slingerend lopen en gaat steeds vaker afwenden zonder over de buitenschouder weg te vallen.
ook draven en dan een volte of afwenden gaat prima.
heeft wel snel de neiging om terug te vallen in draf, moet dan nog zijn evenwicht vinden.
kortom: hij doet het fantastisch en lijkt er ook steeds meer lol in te krijgen.
jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik super trots ben op mijn nieuwe ventje,
het gaat vast goed komen met ons!!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Kan me goed voorstellen dat je trots op je ventje bent. Het komt echt goed met jullie!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- nientje_pjotr
- Contacteer:
tuurlijk ben je trots!! Super dat het zo goed gaat met jullie