Nooit meer Veronica - 30-05-2000/26-02-2008
- Evaliensvenna
- Contacteer:
In 1 x 2 toppertjes kwijt! Wat zal je er kapot van zijn! Sterkte!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
-
Jezus meis ik weet zo goed hoe je je voelt. En dan nog zo'n strijd vooraf, het leven is niet eerlijk soms. Waarom treft het altijd de verkeerde mensen.
Hele dikke knuffel van ons en als we je ergens mee kunnen helpen laat het maar weten.
Overigens sta ik in dit geval graag Tjo dr FWfjord plekje af aan Veroon en beeb in spe in dit geval mocht je dat fijn vinden. Overleg maar met Reinou.
Hele dikke knuffel van ons en als we je ergens mee kunnen helpen laat het maar weten.
Overigens sta ik in dit geval graag Tjo dr FWfjord plekje af aan Veroon en beeb in spe in dit geval mocht je dat fijn vinden. Overleg maar met Reinou.
Zijn er ook 'goede' mensen die dit wel 'mag'overkomen?Viv schreef:Waarom treft het altijd de verkeerde mensen.
Brenda, heel veel sterkte...ik weet verder eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Dit lijkt me één van de ergste dingen die je kan overkomen...onbeschrijfelijk

...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

-
Ik las je onderschrift net nog. Wist je wat het veulentje zou worden? Want ik vind Evlin een ontzettend mooie naam!! Maar ja, daar heb je niet veel aan, nu je ze beiden niet meer hebt. Nogmaals veel sterkte!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Cindy+Uniek
ik denk dat je het iets anders moet lezen... er zijn ook mensen die hun paarden mishandelen, verwaarlozen e.d. dan heb je liever dat zo'n paardje naar de eeuwige vrede gaat dan eentje waar super voor gezorgd en naar omgekeken wordtSaar schreef:Zijn er ook 'goede' mensen die dit wel 'mag'overkomen?Viv schreef:Waarom treft het altijd de verkeerde mensen.

@ brenda nogmaals stertke en misschien rare vraag, maar kon er helemaal niks meer voor het veulen gedaan worden? en wist je, aan je naam te zien, wat het geworden zou zijn?
lijkt me echt ontzettend zwaar.......

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
Zodra ik het verslag heb kan ik er meer inhoudelijk op in gaan.
Ze waren allebei niet meer te redden, ook de kleine niet,puur omdat hij pas 7 1/2 maand was en nog niet levensvatbaar buiten de baarmoeder.
Op mijn verzoek hebben ze gisteren veronica open gesneden omdat ik het geslacht van het veulen wilde weten, het zou dus een hengstje worden. En had voor een hengstje de naam Evlin.
Ze waren allebei niet meer te redden, ook de kleine niet,puur omdat hij pas 7 1/2 maand was en nog niet levensvatbaar buiten de baarmoeder.
Op mijn verzoek hebben ze gisteren veronica open gesneden omdat ik het geslacht van het veulen wilde weten, het zou dus een hengstje worden. En had voor een hengstje de naam Evlin.
Jij snappum Cin, t gaat idd niet om mensen die goed voor hun paard zorgen maar meer om paarden die op de groene weiden vaak beter af zijn dan hier op aard.Cindy+Uniek schreef:ik denk dat je het iets anders moet lezen... er zijn ook mensen die hun paarden mishandelen, verwaarlozen e.d. dan heb je liever dat zo'n paardje naar de eeuwige vrede gaat dan eentje waar super voor gezorgd en naar omgekeken wordtSaar schreef: Zijn er ook 'goede' mensen die dit wel 'mag'overkomen?
- Cindy+Uniek
-
Heel veel sterkte de komende tijd Brenda.
@ Viv: lief dat je je plek van Tjo af wil staan.

@ Viv: lief dat je je plek van Tjo af wil staan.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl