Vinga stuitert de bak door!
Wat jammer dat je het telefoontje van de kliniek gemist hebt, ben benieuwd! En nu maar hopen dat dit beslag Vinga ook helpt.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik kan rond 11.00 bellen, de arts is nog aan het opereren, spannend allemaal
Mijn dierenarts is net geweest om de hechtingen te verwijderen. Omdat Vinga zoveel energie te over heeft mag ik misschien weer een paar keer in de week op haar rijden.... durf eigenlijk niet zo goed.... ben bang dat ze pijn heeft dan. Maar mijn DA zei dat ze het zelf aangeeft of het gaat of niet. Bij dit soort aandoeningen hebben ze goede en slechte dagen. Maar ik wacht er voorlopig nog even mee tot het rapport binnen is en ik met mijn 2 Da's een gesprek heb gehad over hoe en wat.
Mijn dierenarts is net geweest om de hechtingen te verwijderen. Omdat Vinga zoveel energie te over heeft mag ik misschien weer een paar keer in de week op haar rijden.... durf eigenlijk niet zo goed.... ben bang dat ze pijn heeft dan. Maar mijn DA zei dat ze het zelf aangeeft of het gaat of niet. Bij dit soort aandoeningen hebben ze goede en slechte dagen. Maar ik wacht er voorlopig nog even mee tot het rapport binnen is en ik met mijn 2 Da's een gesprek heb gehad over hoe en wat.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- nancy imka