nou gaat lekker pfff

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
sparky10

nou gaat lekker pfff

Bericht door sparky10 » vr 25 jan 2008, 16:17

sjonge jonge jonge jonge jonge

net van stal terug wou ff longeren billy liep inde bak melody en iskandor en i kdus met spark .
meisje wat met billy bezig ging heeft niet echt veel ervaring en billy is zelf ook nog geen drie , maar goed longeren eerst en spark liep al stoer te doen maar goed ze waren samen billy aan het longeren omdat die erg fris was . maar zomaar ineens zie ik kayleigh dat meisje achter billy aanvliegen op de grond pleuren en billy komt mijn kant uit nou spark maakt zich groot en gaat staan briezen ik voelde me zo klein naar hem en snurken neusgaten wijd open en stoer sjauwen . brr .
billy rende door de bak ik probeerde spark rustig te krijgen zie ik in me ooghoek melodie kontgericht richting spark komen dus ik wil nog roepen kijk uit hij trapt maar toen trapte spark en melodie naar elkaar toe dus meisje ging er snel vanaf .
affijn billy zijn lij gebroken dus gevangen .
pff rust ......tot kayleigh op wou stappen huppa steiger en daar ging die weer .....
spark weer over de zeik iskandor stond vlakbij me maar billy komt op me afrennen dus ik denk ik pak hem wel dus ik rijk me hand uit naar billy oo en spark blazen joh die stond achter me en ik dacht als ik billy nu pak en ik een spark in me nek dus laten lopen .
uiteindelijk gepakt kind getroost en nog even gaan longeren maar ik was er ff zo klaar mee pfff
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 25 jan 2008, 17:54

jeetje maar dat allemaal ook in één bak??? 2 longeren en één rijden???
volgende keer toch maar even wachten dus denk :D
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
sparky10

Bericht door sparky10 » vr 25 jan 2008, 18:03

nou ik had gevraagd of het kon was geen probleem maar er was les dus drie om terijden en ik longeren achteraan alleen was billy dus zo druk dat ze eerstgingen longeren .
normaal gaat het goed de bak is echt enorm haha maar ja als er en paard losbreekt dan is het lastig zo een grote bak :+
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Anouska

Bericht door Anouska » vr 25 jan 2008, 21:24

Jeetje, wat een gedoe. Wel ff flink schrikken.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
sparky10

Bericht door sparky10 » vr 25 jan 2008, 21:48

ja sparky kan zich dan erg mannelijk gedragen , en dat is toch beangstigend als je ernaast staat , maar ja
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 26 jan 2008, 11:17

jeetje zeg wat een gedoe :?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
sparky10

Bericht door sparky10 » za 26 jan 2008, 12:06

ik ben wel op tijd de bak uitgegaan hoorde op msn dat zowel het meisje op billy er nog twee keer afgestuiterd is en daarbij iskandor ook vervelend mee ging doen en dus dat kind er ook af is gevallen , dus twee beesten door de bak aan het scheuren .
maar ja vandaag waait het wel enorm !
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 26 jan 2008, 12:10

ja ok, maar als je merkt dat er meerdere paarden in de bak zijn die zo heet zijn, waaronder die van jezelf is het idd beter om er maar gewoon uit te gaan, zoals jij hebt gedaan. Ze maken elkaar gewoon gek op die manier
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
sparky10

Bericht door sparky10 » za 26 jan 2008, 17:33

hhaa ja daarom ik dacht hou de eer maar aan mezelf ik weet hoe spark kan zijn ..
vandaag mocht die met iskandor op het kavelpad grazen geweldig stoer !
Plaats reactie