Weekendje Berlijn
Gefeliciteerd Krista!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ok! Erg leuk om die wereld eens te zien/horen, zo achter de schermen laat maar zeggen.Krista schreef:@ Charret: ja je moet betalen om te starten. Is meestal rond de 20 euro. En de rijder krijgt altijd 10% van het prijzengeld.
En zulke prijzen zijn idd leuk maar je moet je niet verkijken op de kosten van het trainen en uitbrengen van een koerspaard. Dat gaat wel even wat verder dan gewoon een rijpony of een rijpaard. Als je tegenwoordig mazzel hebt dan speel je quite. That's all. En een koerspaard kan niet maand in maand uit blijven koersen. Deze paarden gaan ieder jaar wel een periode op rust.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
@Esther ja het kan zijn dat Vivaldi nog wel een keer op Wolvega loopt. Hij is daar laatst ook 2 geworden hij kan wel goed op die baan. Wie weet gaan we er nog wel een keer heen. Dan zal ik het wel zeggen. Paarden hebben ook zo hun favoriete banen. De scherpte van de bochten en de diepte van de bochten verschillen per baan. Daarnaast lopen sommige paarden liever rechtsom en andere liever linksom. Daar moet je allemaal rekening mee houden.
Punt is alleen als je een Duits geregistreerd paard hebt je op papier invoerrechten moet betalen als je in NL gaat koersen, slaat helemaal nergens op. Samen met de startgelden kost een koersje in NL je ongeveer 65 euro... Maar als er een keer een leuke koers is zou het best kunnen dat we hem erin zetten.
Punt is alleen als je een Duits geregistreerd paard hebt je op papier invoerrechten moet betalen als je in NL gaat koersen, slaat helemaal nergens op. Samen met de startgelden kost een koersje in NL je ongeveer 65 euro... Maar als er een keer een leuke koers is zou het best kunnen dat we hem erin zetten.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- joske_vuran
- Contacteer: