Op 26 oktober 2007 is Theo, de stalhouder overleden aan een hart aanval zoals ik in een eerder topic heb geschreven.
Hierdoor is het op stal niet meer hetzelfde, logisch. Ik mis hem en vooral 'savonds voel ik me er gewoon niet veilig. Veel donkere hoeken en ik kan niet genieten van Wodan wat ik daarvoor wel deed.
Voorheen leende ik altijd Theo zijn auto en trailer om naar les en wedstrijden te gaan. De auto en trailer zijn formeel al van de familie en de auto mag nu niet gebruikt worden. Alles is nog onzeker hoe nu verder. De stal blijft bestaan tot volgend jaar zomer in elk geval. Ik wil alleen niet afwachten, maar nu aktie. Ik heb mijn paard om te kunnen genieten en nu ik daar op dit moment minder plezier in heb ben ik gaan nadenken waar ik zou willen staan en vooral wat zijn de totale kosten en kan ik die dragen.
Hiervoor kwamen twee stallen in aanmerking. Of op de stal waar Evelien van Odin werkt. Daar hebben ze een binnenbak, maandelijk wedstrijden, paarden komen elke dag buiten, stal wordt gemest enz. Kosten € 390,- p/m incl stalling, lessen, bezine en wedstrijden. Of bij Nienke op stal. Geen binnenbak, wel elke dag buiten, zelf mesten, maar wel elke week les. Kosten € 200,- pm ongeveer incl les en benzine.
Door de zeer hoge totaal kosten van stal 1 besloten om per 1 januari Wodan te verhuizen naar stal 2.
Ik heb dus de beslissing genomen en per 1 januari zijn Wodan en ik de nieuwe stalgenoten van Tasja, Zanouk en Anneke en Nienke