Ja, met Nisko gaat het goehoed! Ze is erg blij op de wei

. Ze doet niet zo veel, 1* per week 4-tallen, maar omdat dat dit weekend niet doorging gister weer eens buiten gereden. Had ik spontaan zin in.
Ik heb gisterochtend eerst op buienradar gekeken hoeveel tijd ik nog had, nou het kon net had ik bedacht om een uurtje weg te gaan. Dus hup Niss uit de wei geplukt opgezadeld en gaan met die banaan. Men, wat stond er een wind. Nisko d'r kuif stond rechtop

.
Was de eerste keer dat we alleen gingen vanaf waar ze nu sinds 3 weekjes staat. Dus bleren, oorverdovend. Maar omdat ze een lief opgevoed paard is (kuch) kost het niet te veel moeite om haar te overtuigen toch door te gaan. Heerlijk een klein rondje bos gedaan. Ze was echt helemaal haar eigen drukke ik

. Maar uiteraard uberbetrouwbaar. Als ik dan zo rijd denk ik ook echt van wat een heerlijk paard

. Thuis gauw afgezadeld en ja hoor, ik doe haar de regendeken op en daar komen de druppen. Hoezo timing hihi.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!