SCHOKKEND --> DJ update 2 pag. 3
- Cindy+Uniek
ik zei gelijk dat we hem terug wilde alleen dat ik iets moest zoeken en toen zei ze 'dat is goed meis, doe maar rustig aan'
toen zei ze ook al 'als jullie volgend weekend komen, dan graag zaterdag rond 12 uur'
dus daar voorzie ik geen problemen mee!
heb haar net gemaild dat ik wat gevonden heb, dus zal vandaag wel wat terughoren!
toen zei ze ook al 'als jullie volgend weekend komen, dan graag zaterdag rond 12 uur'
dus daar voorzie ik geen problemen mee!
heb haar net gemaild dat ik wat gevonden heb, dus zal vandaag wel wat terughoren!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Cindy+Uniek
Fijn dat het goedkomt met DJ maar ik ben het ook wel met Yvette en Claudia eens... je hebt hem toch in eerste instantie om financiele redenen verkocht. Als ik dan lees dat je de keuze van zijn plekje al laat bepalen door 20 euro in de maand dan mag ik hopen voor je dat dit ukkie nooit wat zal mankeren. Want dan kan je net als iedere paardeneigenaar wel voor flinke, en dan in jouw geval zeer onaangename, verassingen komen te staan!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- Cindy+Uniek
nee ik laat daar zijn plekje niet door bepalen, als het geen goede plek was geweest was ik daar ook zeker eerlijk over geweest, alleen zei ik tegen mijn vriend dat méér dan 50,- per maand voor een veulen gewoon niet te doen is! als er iets onverwachts is, met welk paard dan ook redden we dat prima en ook mijn vader wil altijd dingen voorschieten als we het even niet zouden redden en wat ik al eerder zei, uniek heeft ook een betalende verzorgster! ik had alleen denk ik wel als ik niets goedkopers dan minstens 80,- per maand waarschijnlijk eerder de keuze gemaakt om hem dan door te verkopen, omdat ik dat gewoon eigenlijk achterlijke bedragen vind voor een veulen!
maar gelukkig heb ik een mooi én goedkoop plekje voor hem gevonden waar hij voorlopig gewoon kan blijven!!
maar gelukkig heb ik een mooi én goedkoop plekje voor hem gevonden waar hij voorlopig gewoon kan blijven!!
Misschien off topic maar ik vind 80 euro geen belachelijk bedrag. Wij betalen dat ook voor enters en twenters. Er is bij die (goede) weiden waar onze paarden heengaan dagelijks toezicht van de eigenaren, wat ik zeer belangrijk vind, controle op de omheinig en stroomdraden, schuilmogelijkheid, dagelijks vers water, dagelijks hooi bijvoeren en indien nodig brok.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

- Cindy+Uniek
er is vers water, een grote schuilstal, goede omheining, hooi en als ik wil voert zij dj mijn brokKrista schreef:Misschien off topic maar ik vind 80 euro geen belachelijk bedrag. Wij betalen dat ook voor enters en twenters. Er is bij die (goede) weiden waar onze paarden heengaan dagelijks toezicht van de eigenaren, wat ik zeer belangrijk vind, controle op de omheinig en stroomdraden, schuilmogelijkheid, dagelijks vers water, dagelijks hooi bijvoeren en indien nodig brok.

- Patricia (Belle)
Ik ben super blij voor je meid.. Geniet van DJ...Cindy+Uniek schreef:er is vers water, een grote schuilstal, goede omheining, hooi en als ik wil voert zij dj mijn brokKrista schreef:Misschien off topic maar ik vind 80 euro geen belachelijk bedrag. Wij betalen dat ook voor enters en twenters. Er is bij die (goede) weiden waar onze paarden heengaan dagelijks toezicht van de eigenaren, wat ik zeer belangrijk vind, controle op de omheinig en stroomdraden, schuilmogelijkheid, dagelijks vers water, dagelijks hooi bijvoeren en indien nodig brok.de mensen die naast het weiland wonen kent zij persoonlijk goed en die houden een oogje in het zeil dus wat wil een mens nog meer
ik ben er heel blij mee!
L2 + 6!!!! 
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!

Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!
Fijn dat het allemaal geregeld is.
Geef je waarschijnlijk meer rust maar,weet al wat je met hem gaat doen?
Wil je hem nog een tijdje houden of straks rustig in het voorjaar een nieuw eigenaresse zoeken?
Wil je hem nog een tijdje houden of straks rustig in het voorjaar een nieuw eigenaresse zoeken?
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- Cindy+Uniek
ik weet het echt nog niet... sinds vandaag heb ik weer werkTanja schreef:Fijn dat het allemaal geregeld is.