en dan zit je ineens op zijn nek

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
sparky10

en dan zit je ineens op zijn nek

Bericht door sparky10 » di 27 nov 2007, 16:43

vandaag eert dartangan gelongeerd daarna even sparkje opgehaald die stond in de paddock met zin fjordenvriendin natasja haha , maar goed opgezadeld en er stond een hindernis
had hem op 5 gaatjes gezet en het ging goed , tot hij er een keer opsrpng balkje naar de bitterbal ,
daarna er weer opgelegd en twee stukken roze balkjes ervoor , en er kwam een pony de bak in die beleerd word .
en ja hoor direct twee weigeringen ik zat op zijn nek sukkeltje ,
daarna maar ook gestopt want die pony aan de andere kant van de hindernis werd een beetje lijp .
morgen maar weer een poging wagen .
daarna nog even doorgepakt in de dressuur dat deed spark dan wel weer goed .
zou iskandor ook nog even rijden maar had daar geen zin meer in eigenlijk .
dus ben gaan voeren en lekker naar huis gegaan
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 27 nov 2007, 18:35

ben je gestopt na de laatste weigering? Of heb je hem toch nog een keer laten springen?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
sparky10

Bericht door sparky10 » di 27 nov 2007, 18:37

nou wou nog een keer omdat hij weigerde dus , maar die pony die ernaast werd gelongeerd liep idiooot te doen dus moest wel stoppen , wel dom maar goed morgen maar weer een keer ,
dan heb ik de bak van mezelf
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 27 nov 2007, 18:41

ja het had beter geweest als je 'm er toch nog 1 keer over had gekregen, hoop dat het morgen beter gaat
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

sparky10

Bericht door sparky10 » di 27 nov 2007, 18:49

a ja krijg hem er morgen zeker weer overheen hoor ,
pak gewoon ook een adnere kleurr hindernis
komt net iemand op msn die had ook gesprongen en dat beest ging ook niet over de roze balkjes heen hahah ,
maar die balk is ook gebroken dus die kan ookwel weg
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 27 nov 2007, 18:52

ja je hebt tenslotte een echte vent, dus die weigert om over roze te springen 8)7

sparky10

Bericht door sparky10 » wo 28 nov 2007, 10:30

haha ja raar beest , maar het ging de hele tijd goed totdat er nog eentje de bak in kwam met een pony die beleerd aan het worden is , en die ging dus pal achter de hindernis longeren , maar ja .
ennuh sparkje heeft een roze hoofdstel roze sjabrak en roze peesbeschermers haha dus die is echt wel roze gewend 8-)
Plaats reactie