Maandagavond..carouselles..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ki-m-m-ie
Contacteer:

Maandagavond..carouselles..

Bericht door ki-m-m-ie » ma 26 nov 2007, 22:18

Wat een rampen weer was het vandaag zeg! maar lang leve de binnenbak! :P (ben niet verwend (A) haha)
Zoals altijd op de maandagavond hadden we carouselles. Was zoals gewoonlijk weer erg gezellig met veel lachen geblazen. We zijn nog niet zolang bezig met de groep dus er gaat nog vanalles fout, maar we leren het langzamerhand wel :D
Patricia was erg braaf, in het begin was ze erg sterk, maar na een minuut of 10 was dat gelukkig ook over. We waren lekker aan het oefenen en een vrouwtje wat ik goed ken zou foto's maken ( foto's komen morgen op pic's plaza) maar haar paard werd door iemand anders gereden, omdat zij last heeft van haar hand en die kan niet tegen de flits. Ik had al gezegd controleer het nog even, maar uit gewoonte het dus niet gedaan. Vol vertrouwen maakt ze een foto en haar paard schrikt van de flits. HOPLLAAAAAAAAAAAAAA!! daar gingen we dan met zijn alle! :P haha!
en patricia vond het leuk joh! bokken, bokken!

okee, allemaal weer netjes in een rijtje! en weer vol overtuiging *FLITS* en HUPSAKEE weer heel de boel weg. Ik heb patricia nog nooit zo blij gezien tijdens de carouselles :P hahaha!

Weer netjes in een rijtje (met allemaal hete paarden, ze konden ineens allemaal de passage) nadat alles weer gekalmeert was is het super gegaan, maar triesje was nog erg heet. ze kon ineens strekken :P
Met afzadelen was ze vervelend,vervelend! en ik elke netjes niet doen! tries hou op! klaar nu!
en we staan bij de wasplaats en ze zit me een partij in de maling te nemen toen was ik het zat en gaf een ruk aan het touw. werd ik erop aangesproken dat ik mijn paard niet moest mishandelen :o
maar goed de beste stuurlui staan altijd aan wal toch ? :D

dat was weer een hele evaring rijker :P
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » di 27 nov 2007, 11:57

Je paard mishandelen omdat je een ruk aanhet touw geeft? *grin* arm paard...

Klinkt wel leuk zo die les :P... *flits*
ki-m-m-ie
Contacteer:

Bericht door ki-m-m-ie » di 27 nov 2007, 20:44

ja zielig is ze he :P
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Plaats reactie