Weersovergang....Kan het niet sneller??

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ki-m-m-ie
Contacteer:

Weersovergang....Kan het niet sneller??

Bericht door ki-m-m-ie » di 20 nov 2007, 09:06

Was gister weer lekker rennen en vliegen door de bak :P Ze had het weer erg naar der zin! Maar op maandagavond zit ik altijd in de carouselles, dus de mensen met wie ik reed vonden het wat minder,want die van hun gingen ook lekker meedoen hihi!:P
Een vrouwtje die aan het kijken en zegt heel leuk; "Het zijn toch koudbloed paarden, die hebben daar toch niet zoveel last van?Die zijn toch altijd harstikke braaf vooral de fjordjes heb ik gehoord." dus toen heb ik er even uitgelegd dat fjorden wel braaf kunnen zijn maar ook super eigenwijs kunnen zijn:P D

Wat een drama zeg, die muts had zich zo druk gemaakt dat ze helemaal doorweekt was :o maar opzich werkte dat ook wel weer in mijn voordeel, want ze liep lekker voorwaarts, ik had niks in mijn handen. Dus de negateive energie was wel voor ene groot deel omgezet naar positieve energie.

Ben benieuwd wat we straks gaan beleven, want wil eigenlijk even lekker met de naar buiten. We zullen zien.......:P
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
sparky10

Bericht door sparky10 » di 20 nov 2007, 10:14

haha ja bekend item
hier zijn de meeste paardjes momenteel ook lekker fris ,
van de week iskandor die schrok van alles wat die hoorde en zag natuurlijk izjn eigen schaduw pff .
amber idem dito ,
sparky voor de verandering was de rust zelve .
totdat eileen de bak in kwam een tinker en die scchrok ergens van en natuurlijk deden sparky en dartangen lekker mee .
maar op zich valt het hier mee maar ze kunnen bij ons nu ook niet veel naar buiten de gedraineerde paddocks zijn dichtgeslipt , de molen is ook vrij nat , en de achterse paddock mogen ze wel in maar krijg je ze zwart weer uit , en nu gooien we ze dan maar per twee los i nde bak , maar ook die is gedraineerd dus daar moeten we wel zuinig mee zijn en de gaten dichtgooien de rolplekken weer open leggen enz .
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Plaats reactie