Jolita en ik weer @ les: Verslagje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
jolita

Jolita en ik weer @ les: Verslagje

Bericht door jolita » di 13 nov 2007, 19:38

Ik zal hier maar eens een berichtje plaatsen!

Vandaag had ik weer (na drie weken...) les met Jolita en zoals gewoonlijk, hadden we weer slecht weer..

Omdat er alleen in de 'grote' bak licht is gingen we hier voor het eerst rijden. Eerst wat gestapt en wat oefeningen gedaan, ze hangt erg veel aan de teugels en daar heb ik nu een aantal trics voor :j

Daarna de draf geprobeerd, ging super voor mijn gevoel en mijn instructrice zei dat ze niet kon merken dat we er even uit zijn geweest...een mooi compliment! Daarna heb ik een paar westernoefeningen gedaan, pakt Jolit erg goed op, dat maakt alles nog leuker..Jolita had er ook veel plezier in. En als laatst balkjes gedraafd..

Ik heb weer een super ontspannen les gehad, vind ik zelf en ik voel me weer helemaal happy :) Ik vind dat ik mezelf erg gelukkig mag prijzen met mijn allerliefste paardje :D
Jolita
Klijntje
Contacteer:

Bericht door Klijntje » di 13 nov 2007, 22:01

Heerlijk gevoel is dat he, als het goed gaat en je weer vooruit gekomen bent. Word je altijd zo gemotiveerd van :)
Hmm balkjes draven, goed idee, zou ik ook wel weer es willen doen met Zico. Maar ja onze bak is echt een zwembad nu...
Misschien vind ik in het bos wel ergens een leuke boomstam om mee te oefenen :D
Afbeelding
jolita

Bericht door jolita » wo 14 nov 2007, 08:37

Ja, dat geeft echt een heel goed gevoel :D

In het bos is ook een goed idee! Dat doe ik ook wel eens :j
Jolita
Plaats reactie