Wat!!!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Wat!!!!

Bericht door Esther » za 03 nov 2007, 17:37

Vandaag lekker even met Bente en Djinty aan de gang geweest..
Djinty wat geknipt en geborsteld en even vast gezet. Bente geknipt en even met haar aan het parelliën geweest. Ik moet zelf ook nog wennen, maar Bente deed het super goed. Stilstaan, Meelopen, Met het touw over haar rug zwieperen, terug, hoef optillen, ze pikt het heel goed op!!
Nog een paar foto's gemaakt en naar huis gegaan..

Kom ik thuis, zie ik net mijn zus en de hond terug komen, ze was het maisland op gegaan om kolven te zoeken... IK KIJK!! Heeft ze mijn dure mountain horse leren paardrijlaarzen aan!!! Ik spring uit de auto, vet kwaad!! Had ze gewoon de laarzen gepakt die voor het grijpen lagen, ze wist niet waar die van haar waren.. Het feit dat ze daar mooi stonden te wezen met laarzenspanners erin zei haar blijkbaar niets..
Ze heeft nu de blaren op haar voeten, haha...

Ze heeft ze uiteraard ook helemaal schoon moeten maken, maar dat ga ik morgen nog even inspecteren..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
sparky10

Bericht door sparky10 » za 03 nov 2007, 18:55

hahah ach ja die pakt ze geen tweede keer meer :D
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » za 03 nov 2007, 20:57

Hahahaha oh wat zal jij boos zijn... Enne, schoonmaken, poetsen en olieën neem ik aan :D
Charret

Bericht door Charret » za 03 nov 2007, 23:40

Oh ik zou daar toch ook niet vrolijk van worden :n Scheelt weer dat zij ze al wat ingelopen heeft.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 04 nov 2007, 12:04

kan me voorstellen dat je even uit je stekkertje bent gegaan zeg, die blaren zijn haar straf }-)
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
heidie

Bericht door heidie » zo 04 nov 2007, 12:12

Kan me ook goed voorstellen dat je uit je plaat bent gegaan! Ik heb ook wel eens gehad dat iemand zei voor een modderig boswandelingetje 'kan ik deze laarsen niet even lenen van je??'' nee dus!!!! hahaha
Plaats reactie