Ruintjes weer thuis!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Ruintjes weer thuis!!

Bericht door Esther » vr 02 nov 2007, 15:28

Vandaag hebben we bij Bart de jaarling ruintjes weer naar huis gehaald.
Een groepje van 5 die begin van het seizoen ook op de boot zijn gegaan..
Ché (Timor x Lieker(Brusvein)), Ckeivik (Anton x Hanneke(Toddy)), Cas (Timor x Ymea(Reinar)), Cural (Sven x Ura(Lenngard)) en een Reinar waarvan ik nog steeds de naam niet weet en de andere helft van de afstamming niet...

Ze stonden gelukkig niet zo ver weg toen we met de boot aankwamen. Bart lokte ze mee met wat brokjes en ze deden absoluut niet moeilijk, de halsters waren al snel om. Ze waren erg makkelijk voor paarden die zolang niet in handen zijn geweest.

Toen de boot in, de ene deed het zomaar terwijl de andere wat aanmoediging nodig had. Ze waren wel veranderd, maar ze zijn veel makkelijker uit elkaar te houden dan de vier die hengst zijn gebleven..

Eventjes op de boot en daarna op in de trailer naar huis. Daar mochten ze een poosje in de bak lopen en konden ze kennis maken met Aletta, Zoraike en Appie. De dames moesten er niet veel van hebben, maar Appie was helemaal in zijn nopjes. Die begon gelijk te spelen en heeft het bij elk ruintje even geprobeerd. Het beste resultaat had hij bij Cas en Ché.. Hoofden, benen en overige velletjes, AU, werden allemaal beet gegrepen. Was een erg leuk gezicht..
Ché moest ook nog even aandacht trekken door de slang uit de drinkbak te graaien en de anderen en mij nat te spuiten, hihi..

Ik heb helaas geen foto's van op de boot. Ik zou helpen en wilde niet het risico lopen dat mijn camera ergens tussen kwam. Het weer was toch ook niet echt denderend, grijs en nat..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Daphne

Bericht door Daphne » vr 02 nov 2007, 15:48

Leuk verhaal!

Ik heb wel eens van die foto's gezien en dat vond ik zo grappig om te zien. Lekker hoe makkelijk fjorden eigenlijk ook zijn he. Je moet er toch niet aan denken om vier kwpn-jaarlingers uit een natuurreservaat op een boot te krijgen...
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 02 nov 2007, 16:34

haha 1 november werd dus vrij scherp aangehouden :P Wel leuk dat ze weer op vaste land zijn, ben erg benieuwd hoe ze er van dichtbij uit zien. Morgen die andere vier ook naar huis....(maargoed, daar zit niet zoveel verassing meer aan ;))
Geluk is de vrucht van intens werk
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » vr 02 nov 2007, 16:51

Wat fijn dat alles zo goed is verlopen!
Ben benieuwd hoe de heren er nu uit zien :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » vr 02 nov 2007, 17:15

Gelukkig is alles goed gegaan esther, en inderdaad kwpn jaarlingen waren geflipt en misschien de sloot nog wel ingesprongen.
Leuk verhaaltje, wel jammer dat er geen foto's zijn maar ik snap het volkomen.
Ivonne

Bericht door Ivonne » vr 02 nov 2007, 18:43

Jammer idd dat er geen foto's van zijn. Maar ik had mijn camera er ook niet aan gewaagd hoor!
Ben wel erg benieuwd hoe Che :L er nu uitziet :L Maak je gauw een keer een foto van hem? En van de rest natuurlijk ;)
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 03 nov 2007, 11:08

wat leuk dat ze er weer zijn en ik ben ook erg benieuwd naar foto's :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
janna
Contacteer:

Bericht door janna » za 03 nov 2007, 14:25

hee leuk, ik moet binnenkort dus maar eens even kijken of annabel me ze wil laten zien... En vandaag Cai en Co ook weer thuis. Is weer gezellig allemaal bij elkaar.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Plaats reactie