Daar aangekomen was het ontvangstcomite hard aan het werk met de paardjes (Annabel met Sas en Janna met Raya). Tim de wei ingezet bij Pybelien en KWPN Lex (die vervolgens even losging met Tim

We kregen een waar programma in de hand en zijn naar onze B&B in Paasloo gereden,waar helaas niemand thuis was. Dus maar in het verwarmde schuurtje gaan zitten met wat eten en drinken. Na een half uurtje ofzo kwam de eigenaresse die lichtelijk vergeten was dat we kwamen

Vrijdagochtend wilden we toch echt het bos in! Ik maakte kennis met Runnar van Julie en ik moet zeggen, ik ben zelden met zo'n vertrouwd gevoel op een fjord gestapt

Tot slot even bij Cai & Co gekekendie enthousiast aan kwamen galopperen en toen: douchen en eten!!
Zaterdag even op bezoek geweest bij Esther en Jeskim (wat een lief dotje is dat!) en op naar Tuk voor de grote rit. Esther,Esther, Mieke en Nienke werden met paarden door Bart afegeleverd en met zijn allen het bos in (voor alle deelnemers, zie groepsfoto op PP geplaatst door Janna). Esther had nog last van haar ribben en Tea was een beetje druk in de groep, dus we hebben even geswitched met rots in de branding Runnar, dus weer een andere FW-fjord onder mijn kont en meteen even boomloos rijden uitgetest (conclusie: Tea was wat onzeker in de groep, had af en toe even Runnars kont nodig als target, maar wat een fijn paardje verder). Na de rit alle paardjes verzorgen, omkleden en op naar de wok, voor een groepsetentje. Zondagochtend nog een ritje gemaakt, toen gingen ook Julie met Runnar en Lisa met Vera mee (en ik ging op Pybelien, weer een heel ander paardje

Nou ben vast de helft vergeten te vertellen, komt vast met stukjes en beetjes nog erbij, maar ik heb echt heerlijke daagjes beleefd. Meiden bedankt voor alle moeite en organisatie en gezelligheid en Julie, bedankt voor je vertrouwen dat ik van Runnar heb kunnen genieten terwijl je er zelf niet bij kon zijn!
En sorry FW-ers voor het lange verslag