Auw

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Hedwig

Auw

Bericht door Hedwig » vr 26 okt 2007, 18:13

Het zit me niet mee zeg.. :n
Ik heb net manegeles gehad op Yinka. Na wat los gestapt en gedraafd. Heb ik haar op gepakt. Ik draai bij B de volte op en toen.. struikelde ze. Eerst knalde ze op haar knieen en toen op haar borst. Ik viel naar de zijkant toe en yinka.. die viel vol op mijn been ;( Echt m'n hele linkerbeen lag onder Yinka). Gelukkig blijft Yinka heel cool, dus die stond heel rustig op. Die had gelukkig niks. Ik moest huilen, niet zo zeer van de pijn ( deed wel pijn ) maar mee van de schrik en dat ik de afgelopen 2 dagen emotioneel niet erg sterk ben...

Daarna wel verder gereden. Niet echt wat bijzonders gedaan. Het voetballen vond yinka wel leuk 8-) Yinka was de enige die totaal niet bang voor de bal was :P .

Nu doet mijn onderbeen pijn en mijn dij.. auw.
Ik moest huilen, niet zo zeer van de pijn ( deed wel pijn ) maar mee van de schrik en dat ik de afgelopen 2 dagen emotioneel niet erg sterk ben...
Uitleg van hierboven...
Ik heb namelijk besloten om Yinka te verkopen. Yinka is helemaal in haar element als ze buiten mag rijden, maar ik wil ook lekker dressuur rijden in de bak. Daar vind Yinka gewoon niks aan. Het botst gewoon te erg als we in de bak rijden. Ik vind het rijden gewoon niet meer leuk worden. Ik wil me niet compleet op de endurance storen, terwel Yinka juist dat weer leuk vindt.Daarom is het beter om een baasje te zoeken die lekker veel buiten rijdt, en eventueel met haar endurance wil rijden of wil gaan mennen, Want ik denk dat ze dat ook erg leuk vindt.

Daarom voel ik me dus zo ellendig ;(
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » vr 26 okt 2007, 18:28

Alweer iemand die gaat verkopen ;( Soms is het gewoon eerlijker naar het paard toe ook. Heel veel sterkte meis ook met je been.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Hedwig

Bericht door Hedwig » vr 26 okt 2007, 18:32

dankje. Het inderdaad een golf van verkopen. Ik wist het diep van binnen eigenlijk al een hele lang tijd dat ik haar ging verkopen, maar die stap nemen... dat was zo ongelovelijk moeilijk ;(
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
brendaatjuh

Bericht door brendaatjuh » vr 26 okt 2007, 20:08

jemig wat lastig, maar wat je hebt met je paardje heb ik ook, super hyper op buitenritten en in de bak weinig animo.

heel veel sterkte met je been.
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » vr 26 okt 2007, 20:14

Autch, dat moet pijnlijk zijn... Gaat t nu weer beter met je been?

Het is idd wel een ontzettende golf van verkopen op t moment...
Charret

Bericht door Charret » vr 26 okt 2007, 21:07

Weer een fw'er die zijn paard helaas van de hand moet doen.
Wat jammer..

Beterschap met je been!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Anouska

Bericht door Anouska » zo 28 okt 2007, 08:59

Beterschap met je been! Jammer dat je Yinka gaat verkopen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Plaats reactie