Aanrijding, geschokte naarling -UPDATE: toch schade :(
Wat zul je geschrokken zijn! Doe maar even rustig aan, ik zal je laarzen wel schoonmaken voor morgen! Hopelijk valt die schade aan je auto mee!
Arme Cosimo! Gelukkig kwam het weer goed!
Fijn dat Muisje als troostpaard wilde meewerken.
Arme Cosimo! Gelukkig kwam het weer goed!
Fijn dat Muisje als troostpaard wilde meewerken.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Warme douceh hielp gisteren super! Ben nu alleen heel stijf.
Wat minder is is dat ik toch maar even mijn auto op de brug heb laten zetten bij de garage vandaag. Geschatte schade: 1900 euro, en dan weten ze nog niet of er van binnen iets mis is, daarvoor moet de bekleding eruit. Maandag komt de schade-expert.
Gelukkig had ik het telefoonnummer van degene die achterop was gereden en hebben we daarnet het schadeformulier alsnog ingevuld.
Nu nog de chauffeur van de eerste auto en ik kan het hele zooitje overdragen aan mijn rechtsbijstandsverzekering.
Wat een gedoe!
Muis was weer therapiepaard vanmiddag. Hopelijk kan ik morgen gewoon mijn L diploma met Iza halen.
Wat minder is is dat ik toch maar even mijn auto op de brug heb laten zetten bij de garage vandaag. Geschatte schade: 1900 euro, en dan weten ze nog niet of er van binnen iets mis is, daarvoor moet de bekleding eruit. Maandag komt de schade-expert.
Gelukkig had ik het telefoonnummer van degene die achterop was gereden en hebben we daarnet het schadeformulier alsnog ingevuld.
Nu nog de chauffeur van de eerste auto en ik kan het hele zooitje overdragen aan mijn rechtsbijstandsverzekering.
Wat een gedoe!
Muis was weer therapiepaard vanmiddag. Hopelijk kan ik morgen gewoon mijn L diploma met Iza halen.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent.
Het geeft altijd zo`n ellende achteraf,schade,papieren en natuurlijk jezelf en ook de angst dat het nog eens gebeurt.
Sterkte
Het geeft altijd zo`n ellende achteraf,schade,papieren en natuurlijk jezelf en ook de angst dat het nog eens gebeurt.
Sterkte
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Dat is niet niks Yvette! Succes morgen in Heemstede en denk ook ff aan jezelf!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- nobbygaard
Nou ik had vorige week zaterdag ook de pech dat er een auto in de file op mij is geklapt. Gelukkig heb ik de auto voor mij niet geraakt, maar de schade bedraagt 4550,00 euro. Mijn auto is dus waarschijnlijk totall los verklaart. En dit terwijl hij nog maar 4 jaar oud is. Wel balen, want ik had hem in december kunnen verkopen. Mijn garagehouder wil het toch voor elkaar krijgen dat hij hem mag gaan reparen. Dan kan ik er nog 2 maanden in rijden en daarna alsnog verkopen.yvette schreef:Warme douceh hielp gisteren super! Ben nu alleen heel stijf.
Wat een gedoe!
Waar we wel blij om zijn is dat Mees en ik er niets aan overgehouden hebben. We hebben gelukkig nergens geen last van en het had slechter kunnen aflopen.