Na het rijden, Wodan samen met nog drie andere paarden ff los gelaten in de bak. Zelf hebben we in de tussen tijd gelunched en boxen gemest.
Nadat wij hiermee klaar waren Reinar en Anton gezadeld en hebben we hun van de nodige beweging voorzien in de bak. Ik ging op Reinar en wie kan zich o zo sterk maken van voren, maar heerlijk licht lopen. Na wat gemopper van Reinar in het begin, ging het later best lekker en liep hij bijna constant nagevelijk. Na ff ruim een half uren waren de mannen behoorlijk in het zweet gereden en zijn we gaan uitstappen.
Ik was nog niet klaar met Reinar of Annebel vroeg of ik zin had om er nog een te rijden. Wel ja we doen er nog wel eentje

Ik ging op Ymea, ze was echt de dame aan het uithangen. Reactie op mijn been was niet al te vlot en ze was flink pissig dat ze aan het werk moest. Als ze eenmaal ging, ging ze wel. Na een paar keer geen reactie op been toch de zweep erbij gepakt en ik kreeg me toch een bok

De tijd was omgevlogen, het was namelijk alweer 17 uur op mijn telefoon. Paarden eten gegeven, Wood een extra wortel en knuffel gegeven en weer opweg naar Alkmaar. Nu weer twee weken wachten voordat ik hem weer een bezoekje ga brengen.