Fijn gevoel

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Dorothea

Fijn gevoel

Bericht door Dorothea » za 13 okt 2007, 10:50

wat geeft mijn fjord mij momenteel een fijn gevoel.

Ik kan in ieder geval zelf even niet meer rijden, dus probeer ik onze tijd (als ik eens tijd heb O:) ) afwisselend in te vullen.
En hij vindt het dus op de een of andere manier zo leuk om wat samen te doen, dat hij momenteel wel heel belachelijk gehoorzaam is. :D

Wies rijdt hem zo af en toe nog eens, ik longeer dus meestal (met pessoa, met balkjes, wat meer galop enz., vanalles wat. Niet dagelijks hoor trouwens!). Nou, zelfs dat is ineens te gek. Ho is stop, stap is stap, draf is draf. En dan niet een keer na een ronde of zo, nee, direct.

Vandaag weer zoiets. Maar weer eens de kar tevoorschijn gesleept. We hadden niet meer gemend sinds de Fjovrili wedstrijd. Deze was dus in juni/juli. Wies had wat tijd, dus gewoon even lekker door de wei koetsen. En je zet dat beest er dus voor, je klikt met je tong, meneer stapt weg, loopt nageeflijk, na nog een keer klikken draaft hij aan. Waar komt deze gehoorzaamheid vandaan????? :D

Na het borstelen achteraf (waarvoor je hem niet meer vast hoeft te zetten, hij blijft bij je staan tot je klaar ben) krijg je een paar welgemeende likken over je hand als bedankje en loopt hij weer de wei in.

Wat een lekker beest is het toch.
Maikuh

Bericht door Maikuh » za 13 okt 2007, 12:05

Wat een super knollie heb je toch :L

Echt heel erg netjes dat hij zo gehoorzaam is! Waarschijnlijk komt dat toch echt voor een deel door jou, dus petje af hoor :j
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » za 13 okt 2007, 16:20

Ollie Superknollie :D . Lekker van genieten toch?
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 13 okt 2007, 17:24

zo dat is lekker zeg, daar moet je gewoon ontzettend van genieten :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » zo 14 okt 2007, 09:49

Een betere band met elkaar gekregen denk ik
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 14 okt 2007, 09:52

Ben het met Maike eens waarschijnlijk heb je hem zelf zo goed opgevoed :D Daar kan je inderdaad heerlijk van genieten :L
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Mir

Bericht door Mir » zo 14 okt 2007, 17:22

Haha misschien denkt hij wel dat hij zijn beste hoefje voor moet zetten om aandacht te krijgen. In die waan laten en lekker genieten!
Plaats reactie