mijn paarden naar Afrika?[Update: ze zijn veilig]
ik heb ze vanmiddag verhuisd naar de nieuwe wei, ging niet echt van een leien dakje. Vera was ernstig vervelend, ik had er (ja is niet echt netjes, maarja veiligheid voor alles) een vrij scherp westernbitje in gehangen en ondanks dat heeft ze het me geflikt om onderweg te draaien voor een trekker die ons tegemoet kwam
Maarja we zijn heelhuids over gekomen en ze staan zich nu vol te vreten aan het gras daar. Heb ze maar een klein stukje gegeven, want het gras stond behoorlijk hoog

Maarja we zijn heelhuids over gekomen en ze staan zich nu vol te vreten aan het gras daar. Heb ze maar een klein stukje gegeven, want het gras stond behoorlijk hoog
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ik lees je verhaal nu pas. Dat is schrikken zeg. Ik zou ze ook direct weg hebben gehaald. Staan ze nu onder toezicht? Vertel dit verhaal in ieder geval aan zoveel mogelijk mensen die hun hond er uitlaten of die daar langs rijden. Dan houden die het ook in de gaten. Veel sterkte. Lijkt me zo naar om in je schoenen te staan nu.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
het weiland waar we nu staan is bijna niet te zien vanaf de weg, het ligt verscholen achter bomen en een huis. Ik was al van plan om dit weekend eens kennis te gaan maken met de bewoners van dat huis en idd daar mijn verhaal vertellen en gelijk mijn telefoonnummer achterlaten voor het geval dat.
Er is 1 ding waar ik niet blij mee ben bij deze en dat is de toegangspoort, dat is nog zo'n ouderwetse paaltje-prikkeldraad-paaltje etc. constructie. Zaterdag komt de eigenaar en dan wil ik hem vragen of ik op eigen kosten een ijzeren hek mag plaatsen
Er is 1 ding waar ik niet blij mee ben bij deze en dat is de toegangspoort, dat is nog zo'n ouderwetse paaltje-prikkeldraad-paaltje etc. constructie. Zaterdag komt de eigenaar en dan wil ik hem vragen of ik op eigen kosten een ijzeren hek mag plaatsen

Goh wat naar is dit zeg... brr je moet er niet aan denken..
Maar wat mij te binnen schoot, kan het geen aktie van je ex zijn. Jullie hadden toch ook een hele slechte band.
(wel slecht dat ik zo denk, maar ik moest er zo aan denken..)
Maar wat mij te binnen schoot, kan het geen aktie van je ex zijn. Jullie hadden toch ook een hele slechte band.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Had een actie van hem kunnen zijn, maar dan was ie zelf gekomen. En hij moet eerst maar eens weten waar ik woon en mijn paarden staanNicole schreef:Goh wat naar is dit zeg... brr je moet er niet aan denken..

tjees claud niet lekker allemaal he bah enge mannen , maar dat ze ook al geinformeerd hadden bij andere over je paarden zeg bah !
maar goed ze staan veilig hoop dat je een hek mag plaatsen voor het geval dat ,
is het ver van je andere wei af ?? hopenlijk blijven ze weg en inderdaad iedereen in die omgeving van je oude wei informeren of deze mannen want wellicht proberen ze het bij andere paarden
succes en plezier op je nieuwe weide
maar goed ze staan veilig hoop dat je een hek mag plaatsen voor het geval dat ,
is het ver van je andere wei af ?? hopenlijk blijven ze weg en inderdaad iedereen in die omgeving van je oude wei informeren of deze mannen want wellicht proberen ze het bij andere paarden
succes en plezier op je nieuwe weide
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
ik heb iedereen daar gewaarschuwd en heb inmiddels de wei eigenaar gesproken, hij was heel coulant en heeft gezegt dat we het contract per 1-11 verbreken. Hij had me aan het contract kunnen houden en me tot 1-4 volgend jaar kunnen laten betalen, dus ik was wel blij dat hij zo aardig was om het per 1-11 op te zeggen.
Deze wei is ongeveer 10 km van die andere vandaan, die andere lag 12 km van mijn huis en deze ongeveer 2 km
Deze wei is ongeveer 10 km van die andere vandaan, die andere lag 12 km van mijn huis en deze ongeveer 2 km