Saar en ik op de CK

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Saar

Saar en ik op de CK

Bericht door Saar » ma 08 okt 2007, 12:05

Dit was onze eerste CK ervaring, maar ik denk niet de laatste. Ook wij hadden last van de mist onderweg, soms nog geen 50 meter zicht, gelukkig was het bij Heteren van het een op het andere moment verdwenen en konden we daarna lekker doorrijden.

Aangekomen eerst eens even bijgekletst met iedereen. Daarna samen met Yvette en Sandrien de behendigheid eens even bestudeerd. Mijn conclusie was, of Saar doet het....of niet. Uiteindelijk ging de behendigheid best aardig, afgezien van de smalle poortjes, Saar vond dat ze daar wel gewoon overheen kon in plaats van doorheen O:)

Op het einde het lijntje hindernis-slierten-ballonnen, riep mijn moeder vlak voordat ik over de finish ging..."het laatste stukje gaat wel het beste". Nu wil het geval dat je dat soort dingen bij Saar nooit moet zeggen, dat is vragen om 'moeilijkheden'. Wat ik totaal niet had verwacht gebeurde, Saar dacht iets vreselijks engs te zien en maakte een linksomkeert vlak voor de finish....en ik lag er bijna naast 8)7
Bleek dat ze de mensen op het bankje langs de bak heel eng vond := Maf dier :+

Daarna nog bestgaand gereden, Saar liep eigenlijk heel fijn. Het enige en dat merkte de jury ook op, was dat ze wat diep liep. Helaas voor mij moet er bij bestgaand licht gereden worden en daar ben ik niet zo'n ster in. Ik vind het veel makkelijker om door te zitten en zo met zit te rijden. Toch nog derde geworden in een naar mijn idee heel sterk deelnemersveld. Ben trots 8-)

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, en denk wel dat we er volgend jaar weer zijn. Heel misschien komt Hester dan ook wel mee :D
...You can't know me in the way I do...

:D Officieel benoemd tot OpperKneus van FW :D
yvette

Bericht door yvette » ma 08 okt 2007, 12:09

Je mag zeker trots zijn op Saar. Je had haar lekker aan het lopen? Jij had ook niet met de keuring meegedaan, toch?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Saar

Bericht door Saar » ma 08 okt 2007, 12:10

Nee, weet nu al dat we dan achteraan hadden gestaan, en als je dat van te voren al weet is het ook niet leuk meer :+
...You can't know me in the way I do...

:D Officieel benoemd tot OpperKneus van FW :D
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » ma 08 okt 2007, 12:11

Je had Saar echt lekker aan het lopen vond ik :j
Leuk om haar eens in het echt te zien.
En volgend jaar gewoon weer heen gaan hoor!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » ma 08 okt 2007, 12:15

Marije, ik vind dat jullie het super gedaan hebben! Saar liep inderdaad (in ieder geval buiten) af en toe wat diep, maar als ik op die foto's in de binnenbak kijk is dat veel minder.

Gaaaaaaaaaf Hester volgend jaar ook mee! *o/* Ik kom dan zonder paard of met een ander kleurtje, want anders ben ik aan het einde van de dag weer doof O:)
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » ma 08 okt 2007, 12:45

Als het maar leuk en gezellig was.
Knap hoor behendigheid onder het zadel,doen we je nog niet na en bestgaand al helemaal niet :o
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 08 okt 2007, 14:43

Ja de behendigheid was best grappig om te zien :D Gekke Saar!
En met bestgaand liep ze echt onwijs fijn!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Esther

Bericht door Esther » ma 08 okt 2007, 15:48

Het was net of ze bang was voor het lijntje van zaagsel, dacht ik eerst ook, maar het was dus het bankje, hihi.. Was wel een grappig gezicht inderdaad, hihi..

Maar dat hebben jullie mooi gedaan met bestgaand, gefeliciteerd hoor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » di 09 okt 2007, 09:58

Het klonk in ieder geval prachtig van alle kanten, het bankje-met-mensen-verhaal. Saar in actie :P
En bestgaanheb ik je alleen buiten bewust gezien en dat ging hardstikke netjes.
Geluk is de vrucht van intens werk
Lotte

Bericht door Lotte » wo 10 okt 2007, 06:52

Nogmaals gefeliciteerd he! Netjes gedaan, heb je binnen nog zien rijden, dus heb ik ook nog wat meegekregen..;)
Ik ga met Ody ook niet meer mee doen met de keuring zelf hoor, haha, hou 't alleen wel op bestgaand en behendigheid..:P Maareh, tot volgend jaar dan he..;)
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
Plaats reactie