Aangekomen eerst eens even bijgekletst met iedereen. Daarna samen met Yvette en Sandrien de behendigheid eens even bestudeerd. Mijn conclusie was, of Saar doet het....of niet. Uiteindelijk ging de behendigheid best aardig, afgezien van de smalle poortjes, Saar vond dat ze daar wel gewoon overheen kon in plaats van doorheen

Op het einde het lijntje hindernis-slierten-ballonnen, riep mijn moeder vlak voordat ik over de finish ging..."het laatste stukje gaat wel het beste". Nu wil het geval dat je dat soort dingen bij Saar nooit moet zeggen, dat is vragen om 'moeilijkheden'. Wat ik totaal niet had verwacht gebeurde, Saar dacht iets vreselijks engs te zien en maakte een linksomkeert vlak voor de finish....en ik lag er bijna naast

Bleek dat ze de mensen op het bankje langs de bak heel eng vond

Daarna nog bestgaand gereden, Saar liep eigenlijk heel fijn. Het enige en dat merkte de jury ook op, was dat ze wat diep liep. Helaas voor mij moet er bij bestgaand licht gereden worden en daar ben ik niet zo'n ster in. Ik vind het veel makkelijker om door te zitten en zo met zit te rijden. Toch nog derde geworden in een naar mijn idee heel sterk deelnemersveld. Ben trots

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, en denk wel dat we er volgend jaar weer zijn. Heel misschien komt Hester dan ook wel mee