Zarah en Bloem beide verkocht

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
DaphneT

Zarah en Bloem beide verkocht

Bericht door DaphneT » zo 07 okt 2007, 14:37

Het is nog best snel gegaan, want nadat ik de advertentie er de eerste keer vrij snel afgehaald had, plaatste ik voor Zarah afgelopen woensdag pas weer een nieuwe marktplaats advertentie. Nou dat heb ik geweten: wat een reacties weer. Donderdagavond 8 uur (in het donker dus) stonden de eerste kijkers al op de stoep. Ze hoorden dat ik al andere kijkers had en zijn toen hals-over-kop vanuit Oss nog snel wezen kijken. Alhoewel het in het donker niet ideaal te zien was, werden we het al snel eens over de prijs op voorwaarde dat ze vandaag nog even in daglicht kwamen kijken. Vandaag was Zaar wat lauw, door de warmte denk ik, maar desondanks is de koop toch door gegaan. Ze komt terecht bij leuke mensen (tenminste ik heb er een heel fijn gevoel bij), die twee andere KWPNers voor de fok hebben en er een jonge dressuurmerrie bij willen. Volgend jaar hopen ze dat ze ster wordt op de keuring en dan gaan ze haar ook gebruiken voor de fok en tevens gaan ze er zelf ook wat dressuurmatig mee rijden. Ik houd gewoon lekker contact met ze, dus volgens mij gaat het helemaal goed komen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik met de verkoop van Zarah wel veel moeite heb. Maar mag niet klagen, want heb er een goede prijs voor gekregen. Uiteraard wordt ze nog wel klinisch gekeurd (niet rontgenologisch, want ze is al PROK).
Ook Bloem krijgt een nieuw baasje. Die koop was donderdagmiddag rond. Een dag kan raar lopen. Je verkoopt niet dagelijks twee paarden. Zij komt terecht bij een meisje dat ook al een rijpaard heeft, samen in de wei met een 2-jarige haflinger en wil haar straks voor het mennen gebruiken. Het is redelijk dicht in de buurt, dus ook daar kan ik nog geregeld kijken. Bloem gaat volgend weekend weg.
Charret

Bericht door Charret » zo 07 okt 2007, 15:05

Dan heb je het nog getroffen met zo snel geschikte huisjes te vinden.
Je zult ze missen, maar je hebt ook weer wat om naar uit te kijken zoals het veulen van Paula en van Arwen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Esther

Bericht door Esther » zo 07 okt 2007, 16:35

Zo dat is snel gegaan..
Het klinkt goed, de plaatsen waar ze naar toe gaan!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 07 okt 2007, 19:54

Jeetje Daphne, ja dat is inderdaad snel, want vroeg je vorige week er nog naar. Maarja...geeft wel weer kleine opluchting dat ze beiden weer mooi plekje hebben.
Hopelijk hoor je nog geregeld wat van beide!
Geluk is de vrucht van intens werk
Anouska

Bericht door Anouska » ma 08 okt 2007, 19:27

Dat is snel! Wel fijn dat ze een mooi plekje gaan krijgen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Plaats reactie