Ik heb net 3 weekjes vakantie gehad en had het voornemen lekker veel te rijden, maar door drukte ivm aankoop huis en door de vele vele regen viel dat nogal tegen

Donderdag weer eens gelest, doen we eens per week en vandaag weer eens alleen gereden. Haar alleen uit de wei halen gaat inmiddels goed. Optuigen ook, alleen opstappen is lastig. Ik heb Esthers tip maar gevolgd, binnen teugel vasthouden en rondjes laten lopen. Af en toe gaf ik mee en stond ze stil, maar dan begon ze weer. Hier was ze echter heeeeeel snel flauw van en ze stond als een standbeeld toen ik opstapte, braaaf paard!
Het was al weer een tijdje geleden dat we alleen reden en het was nu ook nog slecht weer (had anders buitenrit gedaan, maar ja, geen zin om nat te regenen). Veel gedribbel in het begin en ik heb ook wat bakkabouters uit de bak moeten sturen

En als toetje een heel klein sprongetje gedaan. Anka heeft welgeteld 1 springles gehad tot nu toe, maar dat ging goed. Van de lessen van gister stond er nog van alles. Oa 1 hindernis met grondbalk en 1 rechte balk op de laagste stand. Sprong 1 ging goed, 2e maal weigering, 3e maal weer prima, alleen vlogen de balken alle kanten op. Hihi, dit moet ze nog een beetje oefenen denk ik

Daarna afgezadeld en lekker losgelaten in de bak om te rollen. Nou, dat wil ze dus niet. Ze wilde zsm weer naar buiten toe. En een appel als traktatie was ook al niet je dat. Ze is wel eeeeh kieskeurig. Brokjes heeft ze liever