Vanavond naar opfokadres voor Dakota gaan kijken
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Vanavond naar opfokadres voor Dakota gaan kijken
Nou na veel zoeken en informeren heb ik hopelijk een geschikt plaatjes voor Dakoot gevonden.
Het is een kleine opfok niet ver van mijn woonplaats vandaan, hij zou er met 3 andere hengstveulens komen te staan,
een friese merrie en een 3 jarige fjord. Tot de winter dag en nacht op de wei en 's winters deelt hij voor de nachten
een stal met een van de hengstveulens (ze staan dan per 2 in een stal) overdag mag hij op de wei of bij erg slecht weer in de bak.
Vanavond ga ik daar eens kijken hoe het er daar uitziet en als alles rond is kan hij per 1 oktober daar naar toe verhuizen.
Het is de bedoeling dat hij volgendjaar gecastreerd terug naar huis komt, of hij blijft daar nog langer dat ligt er even aan.
Het is een kleine opfok niet ver van mijn woonplaats vandaan, hij zou er met 3 andere hengstveulens komen te staan,
een friese merrie en een 3 jarige fjord. Tot de winter dag en nacht op de wei en 's winters deelt hij voor de nachten
een stal met een van de hengstveulens (ze staan dan per 2 in een stal) overdag mag hij op de wei of bij erg slecht weer in de bak.
Vanavond ga ik daar eens kijken hoe het er daar uitziet en als alles rond is kan hij per 1 oktober daar naar toe verhuizen.
Het is de bedoeling dat hij volgendjaar gecastreerd terug naar huis komt, of hij blijft daar nog langer dat ligt er even aan.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Heerlijk, kan hij lekker ravotten met de rest.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Senna&Cajra
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Het is rond!!! Eind september kan hij er naar toe (kan ook eerder maar ik wil hem met 5 maanden afspenen)
Het hengstveulen wat er nu al staat is echt een goedzakje, het tegenovergestelde van Dakota dus dat belooft wat.
De fjord die er staat is een jonge Gnist, een heerlijke dikzak die iedereen lief vind.
Zal wel raar zijn als die kleine straks weg is, maar
het is maar tijdelijk, volgendjaar komt ie weer terug
@ Lientje: die merrie blijft er voorlopig nog even bijstaan, straks niet meer hoor als de paarden op stal gaan.
@ Reinou: Thanks, dacht laat ik mn avatar weer eens veranderen
Het hengstveulen wat er nu al staat is echt een goedzakje, het tegenovergestelde van Dakota dus dat belooft wat.
De fjord die er staat is een jonge Gnist, een heerlijke dikzak die iedereen lief vind.
Zal wel raar zijn als die kleine straks weg is, maar
het is maar tijdelijk, volgendjaar komt ie weer terug

@ Lientje: die merrie blijft er voorlopig nog even bijstaan, straks niet meer hoor als de paarden op stal gaan.
@ Reinou: Thanks, dacht laat ik mn avatar weer eens veranderen

† I'ts better to have loved and lost them...