Dennis bracht Cratos weg en nam Alex mee terug. Eerst even heerlijk staan poedelen en hoefjes uitkrabben en toen het hoofdstelletje erin. Wederom hij ziet het bit komen en het zit al in zijn mond, ik hoop dat dat zo blijft

In de bak Alex aan de longe, en ik maar denken ja nu gaat het komen maar het kwam niet. Hij stapte braaf zijn rondjes op twee handen. Hij stond af en toe stil maar is echt nog nooit gelongeerd. In draf eigenlijk precies hetzelfde gewoon draven en alleen de eerst vier passen wat onwennig door het zadel. Daarna ook weer alsof hij het al jaren doet. Al met al een kwartiertje met hem bezig geweest, zadel eraf gehaald en hem nog even laten freewheelen. Hij kwam echt bij ons staan, wilde lekker knuffelen, doordat hij een bitje in had was jij lekker daar op aan het knabbelen in plaats van proberen op andere dingen te knabbelen. Ik ben er nog steeds verbaasd over. Hij was echt zo zoet.
Voorlopig ga ik er echt nog niet op zitten, dat wordt op zijn vroegst volgend voorjaar denk ik. Maar zo spelenderwijs een kwartiertje met hem bezig zijn af en toe leek me toch geen slecht plan.
Cratos zijn eerste buitenrit ging ook super trouwens, op een aanvaring met een baron die boos was dat we er reden na, dus we zijn weer helemaal blij met onze paarden. En boze mensen had ik gisteren al eerder gehad (zadelmaker van jessica) dus ik ben het gewend