Ik maak vrienden

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Bella
Contacteer:

Ik maak vrienden

Bericht door Bella » di 24 jul 2007, 20:22

Vanmiddag Sas uit het land geplukt. Was ze absoluut niet ontevreden mee, want het was al de hele ochtend regenachtig en het land loopt wat schuin dus is maar een vieze sopzooi. Glibberig en staat maar weinig meer. Dus ze wou maar al te graag mee, al was het maar om die grassprietjes buiten het land.

Eenmaal beneden *duurt even als je dr moet overtuigen van elk groene grasje wat ze niét mag hebben* op de spoelplaats. Toen begon er al een lampje te branden bij Sas. 'oh-oh'
Eerst geknipt, dat leverde al genoeg frustratie. Ik wou een stil hoofd, verklaarde haar voor irritante kleuter, Sas was het zat en hapte janna (dan is ze het zát), ik werd nog eens kwaad, mevrouw hield dr hoofd even stil en tadaa klaar..."was dát nou zo moeilijk?"

Toen dr baard bij scheren, maar ook dat werd niet geheel op slaapverwekkende stand ervaren :( (oftewel een ja-knikker was er bijna niks bij)

Nog even dr hoeven iets bijvijlen. Nou toen was mevrouw het helemaal zat. En nee op mijn handen kun je geen gewicht leggen. Altijd als ze iets zat is dan hangt een van beide voorbenen in de lucht, maar nú moest mevrouw ze ineens aan de grond hebben. En dan vooral heel hard een andere kant op kijken als ik haar boos aanspreek.

Maar ik had binnenpret, want het leukste moest nog komen: Wassen!!

Nou....als Sas het had aangedurft was ik nu morsdood en lag ik diep onder de grond. Wát wás dié pissig! Schrapen, happen, kwaad kijken, draaien...hoe ze ook maar kon laten blijken dat ze het niet met me eens was, máár ook net binnen die grens bleef, voerde ze uit.

:=

En als klap op de vuurpijl moest ze óók nog op stal staan. Naaah...

Maar...ze is nu wel schoon O:)

Nou hopen dat ze morgen op de keuring het mij vergeven heeft (of in ieder geval nog enigsinds haar best doet).

(en vanavond Tanja en Daisy gedaan. Die Daisy mag blijven, sjonge wat stond die super stil bij het knippen, top! Wassen vond ze niet het meest geslaagde, maar ze bleef ons wel lief vinden. Schat van een ding. En Tanja, die vond het niks, maarja ach...het moest en gaf zich over. Heerlijk!)
Geluk is de vrucht van intens werk
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » di 24 jul 2007, 20:25

Dus ze was even zalig fjord :+ . Hopelijk zet ze morgen haar beste hoef voor :D
janna
Contacteer:

Bericht door janna » wo 25 jul 2007, 05:56

Oeh, ze was idd echt pissig }> ...... ging haar manen inzepen en toen zou ze me weer bijten. Mjaa, moest nou eenmaal gebeuren. En Daisy is gewoon echt een super schatje. ook mooi de maantjes geknipt en mevrouw stond bijna doodstil (dus het witte is ook maar lager gedaan dan het zwarte) Alleen is het wel een duo die twee. Ben je moeders aan het wassen wil Daisy ook, Ben je Daisy aan het wassen wil moeders ineens ook weer... tuttebellen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Leentje

Bericht door Leentje » wo 25 jul 2007, 06:31

hihi,wat een kleuter!
als het resultaat er maar is toch!?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
claudia

Bericht door claudia » wo 25 jul 2007, 14:39

Ik ben ook erg benieuwd.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 25 jul 2007, 15:07

Sas was nog steeds niet happy met mij, maar het beste beentje heeft ze voor gehad :j Al was ze thuis not amused dat ze alsnog moest wachten tot de auto leeg was, voor ze naar het land mocht.
Geluk is de vrucht van intens werk
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » wo 25 jul 2007, 16:51

Van harte *o/* *o/*
Esther

Bericht door Esther » wo 25 jul 2007, 18:23

Tea was ook lange niet blij, vooral haar hoofd vond ze vreselijk ook al deed ik nog zo voorzichtig..

Ja, jij hebt geen vriendjes gemaakt, maar goed ik neem aan dat ze het nu allemaal al weer best vind..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 25 jul 2007, 21:55

hihi, ik zie het helemaal voor me, jij met je nukkige fjord :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie