gezellig!!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Leentje

gezellig!!!

Bericht door Leentje » za 30 jun 2007, 20:53

vrijdagmiddag rond 15:00 uur kwamen Janna,Esther en Annabel aan in Zeeland.
ff lekker bakkie thee gedronken,en eerst maar en bij Wikke wezen kijken,
er zijn heel wat foto's genomen van wikke los in de bak *-:) ,dus die komen spoedig op PP.
daarna lekker frites gegeten,en s'avonds was het zelfs ff droog,dus zijn we nog ff uit wezen waaien op de boulevard in Vlissingen.
Jens vond de dames ook erg leuk,vooral Janna viel in de smaak,die mocht zelfs wel bij hem op zn voetbalkamer slapen :+:
thuis lekker de hele avond zitten kletsen over fjorden,en fjorden,en nog eens fjorden.
om 23:30 uur toch maar eens gaan slapen,want de volgende ochtend vroeg weg.
ik weet niet of de dames veel hebben geslapen,met een snurkende hond in de gang. :z
de volgende ochtend om 8:00 in de auto naar vrouwenpolder,veel leuke paarden gezien,veel leuke mensen gesproken!
tegen 15:00 uur zijn de Dames toch maar eens richting huis aangereden!

de enigste domper op de dag was dat mijn vriendin bij bestgaand aangespannen trekpaard met d'r wagen om is gegaan! |(
ze hebben al meer "brokken gemaakt" n dit was min of meer "de test" voor hun als cobinatie,het paard is te moeilijk voor haar om mee te werken,ze gaat haar met veel pijn in d'r hart nu toch echt verkopen.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Claudje

Bericht door Claudje » za 30 jun 2007, 21:08

Gezellig zijn ze he :D

Wat balen van die vriendin zeg, iedereen nog heel?
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Leentje

Bericht door Leentje » za 30 jun 2007, 21:16

paard heeft niks,wagen ook heel,mn vriendin is stijf,maar meer ook niet.,en het akkefietje op zich stelde ook niet heel veel voor,maar de schrik zit er bij haar nu goed in,haar man wilde eigenlijk al niet dat ze zou gaan,en zij hoopte hem het tegendeel te kunnen bewijzen,maar helaas!
het zou een prachtpaard voor de powerhorsecompetitie zijn,maar voor haar "teveel paard" om mee te werken.
de 1e keer is bij ons op stal aan de kletter gegaan,en sindsdien is het prijs,ook onder het zadel,etc.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Mir

Bericht door Mir » za 30 jun 2007, 21:33

oei het is dus fout gegaan? Oh wat jammer en rot ook voor je vriendin, dat het allemaal zo gegaan is.
Ellebel

Bericht door Ellebel » zo 01 jul 2007, 06:59

Jammer joh Heleen, je had ons al het eea verteld maar het is heel sneu.
Er waren hopelijk genoeg mensen op de been om haar direct te helpen, ik zou er denk ik ook wel klaar mee zijn na een paar flike schuivers...

Verder vond ik het net als jij een supergezellige keuring!
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » zo 01 jul 2007, 07:48

klink idd als een gezellige vrijdag en zaterdag. Balen dat het misging bij je vriendin, maar ik zou denk ik ook e schrik goed te pakken hebben als het bij mij gebeurd
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Heranda

Bericht door Heranda » zo 01 jul 2007, 08:32

Klinkt als een heel gezellig weekend :j
Balen van je vriendin...
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Esther

Bericht door Esther » zo 01 jul 2007, 09:52

Nou, ik vond het supergezellig!!!!
Wikke is ook een erg leuke fjord, een prachtig dier en heel geïnteresseert, echt grappig hoe hij aan de gang blijft om te kijken wat je nu aan het doen bent.. En je dan een flinke zoen geeft waarbij ik het zand in mijn mond had, hihi..

Die hond was echt grappig, het ene moment stort hij ineen van vermoeidheid ahum en het andere moment was hij als een gek van Annabels luchtbed naar het mijne aan het sjesen.. Ik heb hem trouwens 's nachts niet horen snurken, maar overdag wel, hihi, wat een grappig geluid!!

En Jens is helemaal een grappig kereltje, in het begin verlegen, maar bij Wikke dacht ik al, waar is dat verlegen jongetje van net toch?? Hij kon ook zo leuk spelen, wij met Wikke bezig en hij zat net buiten de bak met het zand te spelen!!
En toen hij ging bellen lachte ik me helemaal rot!!!

De keuring vond ik ook supergezellig!!
Alleen jammer van dat ongelukje van je vriendin, ik schrok echt even flink hoor, was bang dat ze onder die kar zou komen!!
Gelukkig is het goed afgelopen, maar wel verstandig dat ze hem gaat verkopen.. Jammer dat dan haar gesprekjes met Jens ophouden..

Heleen nogmaals bedankt dat we bij je mochten slapen en voor de gastvrijheid en gezelligheid!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Charret

Bericht door Charret » zo 01 jul 2007, 09:59

Oh wat naar van je vriendin. Moet je nagaan dat het terrein zo groot is dat zoiets niet eens mee krijgt.

Hoe lang reden Annabel, Janna en Esther er eigenlijk over?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Esther

Bericht door Esther » zo 01 jul 2007, 10:18

Hmm, uurtje of drie?? Annabel??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
janna
Contacteer:

Bericht door janna » zo 01 jul 2007, 10:24

Charret, we hebben een rit van 3 uur naar Zeeland toe gemaakt en ook weer terug natuurlijk. Best lang, maar wel de moeite waart.

Het was echt super gezellig, Wikke eindelijk in het echt gezien (wat is dat een groot dier). Daarna letterlijk en figuurlijk uitgewaaid op de boulevard. Maar wel super mooi daar, ik kan er uren naar de zee kijken.

Ik heb trouwens 's nachts geen last gehad van de hond en zijn gesnurk. alleen was de cavia wel af en toe flink op dreef.

En Jens, ja ik weet ook niet wat het was. Hij vond me zo lief dat ik op zijn kamer mocht slapen (al heb ik da t maar niet gedaan). Hij was wel echt moe na het wandelen op het strand.......sliep al half in de auto op de terugweg. :D

Maar Heleen, super bedankt voor alles. Ik heb echt genoten. En de foto's komen zo snel mogelijk. Maar het zijn er best veel.
O:)

*edit*: Ik schrok trouwens wel toen de kar zo om ging, ik hoopte maar dat ze er niet onder kwam.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 01 jul 2007, 10:33

Heleen kan jullie niet vaak genoeg bedanken voor jullie gastvrijheid!! Was erg gezellig..

Wikke is stoer!
Jens is grappig, ook al ben ik volgens hem een scheet, moet ik ophouden en is janna liever. Je wordt zelf gewoon heerlijk irritant van zo'n energiek ventje.
Zonde dat Brigitte het niet meer aandurft, maarja, veiligheid wel voor alles. Vind Janet wel een prachtige Bels, maar het leukste is natuurlijk wel als je er ook echt met vol vertrouwen iets mee kan.

Strand was trouwens even heerlijk, echt even terug naar vroeger, jammer dat hier geen strand zo dicht in de buurt is.
En slapen ging haha, al heb ik weinig gesnurk van de hond gehoord, muur was redelijk dik. Had meer rare dromen van een rumoerige beul in een patser-bak, wat na enig besef de dorstige cavia bleek te zijn 8)7

@Charret: We hebben er al met al 3 uur over gedaan.
Geluk is de vrucht van intens werk
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » zo 01 jul 2007, 10:39

Klinkt als een gezellig en geslaagd weekend!
Ik ben benieuwd naar de pics!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Leentje

Bericht door Leentje » zo 01 jul 2007, 10:52

ja, Nicole ik ook :)
Plaats reactie