Hierop antwoordde hij dat hij vond dat we goed bezig waren met het onkruid. Ik zei dat we wel een lange adem nodig hadden, omdat het ook weer snel terug komt

Hierop reageerde hij met een telefoontje, hij hoopte dat we niet weg zouden gaan vanwege het onkruid en hij bood aan om te helpen met spuiten. Ik zei dat we zaterdag de paarden naar voor zouden zetten, hij zou dan 's avonds het achterste stuk aanpakken. Ok, dat was afgesproken.
Belt ie me donderdag weer met de vraag wat ik ervan zou vinden om de paarden 3 weken bij hem thuis te zetten, daar kwam hij om in het gras en hij zou dan een professioneel bedrijf inhuren om mijn wei eens goed onder handen te nemen

Dus afgelopen zaterdag zijn we ze over gaan brengen naar zijn huis en daar aangekomen wist ik niet wat ik zag, wat een gras zeg

Jullie zullen begrijpen dat ze, als echte fjorden zijnde, heel erg blij waren met al dat lekkers, alleen hebben we ze maar voorlopig een klein strookje gegeven en gaan er af en toe een stukje bij geven, anders heb ik straks 2 olifantjes

Ik zal wat foto's plaatsen van ons tijdelijke adresje