Nou sta ik natuurlijk nog niet zo lang daar in de regio, dus ik weet de routes nog niet zo goed. Anja ons een leuke route uitgelegt en gaan met die banaan.....
Het ging heel goed, eerst Suus op Vera en ik op Piaffe en later geruild. Vera beweegt behoorlijk en Suus kon haar draai niet vinden en kreeg last van haar rug.
Het was super gezellig en we hebben veel lol gehad, totdat we op een gegeven moment een paadje in gingen.................. hadden we niet moeten doen

Eerst hebben we eens ontzettend hard gelachen om onze domme zet, maarja je moet toch verder he? Piaffe had inmiddels ontdekt dat daar heerlijke sprieten stonden, dus was ook niet echt van plan om mee te werken met achteruit lopen. Dus Suus eraf en Piaffe terug laten lopen, heel handig als je met een paard loopt wat af en toe hele ernstige honger heeft

Uiteindelijk is het ons gelukt, ik heb wel even Anja gebeld dat we ietsje langer weg bleven

Het was super gezellig en er zijn ook foto's gemaakt, vanmiddag ga ik met Anja samen en die gaat me dan wat routes laten zien bij ons in de buurt.