Nog even een inkoop update!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Nog even een inkoop update!!

Bericht door Esther » ma 28 mei 2007, 19:15

JA, Annabel en ik zijn vrijdag schandalig wezen shoppen.. Nou ja, Annabel viel nog wel mee..
We hadden al een poosje afgesproken om eens naar de Divoza in Leek te gaan en dus moest het er afgelopen vrijdag maar van komen, hihi..

We liepen naar binnen en Annabel wilde een mandje pakken, dus ik "Doe ff normaal he, we nemen een karretje!!" Nou die bleken we wel nodig te hebben.. Allebei de lijstjes bij de hand en alles in handen gehad wat er in de winkel te zien viel..

Met Annabel toch een stuk leuker, ging wel eens met mijn pa en dan vroeg ik, welke zal ik doen?? En dan antwoorde mijn pa, nou de goedkoopste.. 8)7

Goed eerst even bij de dekens gekeken en daarna nog wat goedkope halsters ingeslagen.. Die van Bart zijn altijd ineens pleite.. In de koopjes hoek hebben we een flinke slag geslagen..

Nu hebben wij beide een andere aanpak van winkelen, ik bekijk eerst alles en pak dan wat ik wil hebben en Annabel smijt het direct in het wagentje, grappig, andere tactiek..

Ik moest echt een bit hebben voor Jeskim, een tuigophangset en wilde een voerbak hebben voor veulens..
Ben dus naar huis gegaan met een boerenbit voor Jes, een aansnoerneusriem voor Tea, staat erg mooi overigens!! Een tuigophangset, een veulenvoerbak en een boekje met de mooiste ruiterpaden. Helaas hadden ze niet een veulenhalster dat aan mijn eisen voldeed en een thermometer en weeglint kon ik zo niet vinden..
Annabel had ook haar deel uitgekozen en na een kop koffie zijn we weer huiswaarts gegaan.. Nog even wat voer ingeslagen.. Daarna door gegaan naar Bart en ik bedacht me dat ik met afrekenen even raar had staan kijken van de prijs, wat was er toch zo duur.. Maar moest plassen en ben daarna vergeten op het bonnetje te kijken.. Doe ik dat alsnog.. Heb ik per ongeluk de tuigophangset de superdeluxe meegenomen.. oeps.. Die was 55 euro i.p.v. 14,95.. wat een fout zeg, dat ik dat niet eerder heb gemerkt.. Maar ja, bij de ruitersportzaak ben ik altijd te veel geld kwijt.. :o

Dus tja de volgende dag maar terug naar de winkel.. Had de neusriem ook even gepast, tja Cob bleek toch echt te klein voor Tea dus die moest ook nog geruild..

Ik was terug van de divoza en wilde nog kijken naar een opstijgbeugel, door mijn ziekte gaat het opstijgen erg slecht, een thermometer en een weeglint, dus maar door naar de piaffe, oeps!! :o

Daar rond gekeken, de beugel hadden ze even niet, maar de thermometer en het weeglint wel. Toen kwam ik nog langs een bak met veulenhalsters, waren vrij simpel, alleen donkerblauw, groen en grijs, nog één zwarte joehoe!! Ze voldeden aan de eisen dus ik even gevraagd hoe duur ze waren, nou dat viel ook niet tegen namelijk maar €2,50!! Meenemen dus.. Ook nog een amberkleurig halster voor Bente meegenomen, die was ook heel goedkoop, dus ik ben weer helemaal klaar!!

En mijn portemonnee echoot nu, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » ma 28 mei 2007, 20:06

Klinkt als een dure dag :P

Klinkt ook als een geslaagde dag!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 28 mei 2007, 20:12

dat probleem ken ik, als ik alleen even naar de boerenbond ga voor voer dan moet ik bij de hoofdstellen en halsters enzo kijken, wordt er gewoon naartoe getrokken 8)7

Gelukkig voor mijn portemonnee hebben ze daar alleen maar saai spul en veranderd er niet veel in, maar anders......

Je hebt hier in Maastricht Mr. Ed, ben bewust nog niet geweest, want ik ken mezelf
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » di 29 mei 2007, 05:51

Ze hebben ook zo mooi spul daar, je hoeft echt niet veel moeite te doen om het kwijt te raken :D
Daphne

Bericht door Daphne » di 29 mei 2007, 06:21

Leuk altijd he dat shoppen :D

Ik ben gister even bij de Hypo in Nieuwegein geweest en ik heb me ook echt in moeten houden. Ik ben toch thuisgekomen met een deken, een halster+touw voor Djimm voor de keuring, een merriesingel, antibijt en een nieuwe harde borstel. Dus ik heb me gelukkig kunnen beperken tot de échte, nuttige spullen :D

Ik heb wel nog even staan twijfelen bij een set transportbeschermers (argument om het niet te kopen: zo vaak staat ze nou ook weer niet op de trailer) en de geweldige groen/zwarte collectie van eurostar... Alles daarvan was geweldig maar argument om het niet te kopen: veeeeel te duur! Ik heb ook nog gekeken voor een nieuw hoofdstel maar die waren of heeel duur (lees >€200) of al erg lelijk, bekrast ed... Dus ik heb me nog aardig weten in te houden :D
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » di 29 mei 2007, 09:06

Idd, horseplaza is ook echt inhouden geblazen, alles is mooi... Tijdje geleden ging ik voor antijeuk spul en kwam ik thuis met een geborduurd dekje...
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » di 29 mei 2007, 09:39

Shoppen in de ruitersport is bij mij ook altijd duur. Jullie hebben de flappen flink laten wapperen. We weten nu alleen nog niet wat Annebel heeft gekocht?
Wodan en ik M1+10
Ellebel

Bericht door Ellebel » di 29 mei 2007, 09:44

Heerlijk toch? Ik ben ook lekker bezig geweest, eindelijk heb ik een mooi rondgenaaid hoofdstel voor Tim gekocht !
yvette

Bericht door yvette » di 29 mei 2007, 09:52

Klinkt goed!
Thermometer kun je het beste gewoon de goedkoopste bij het Kruidvat kopen :D
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » di 29 mei 2007, 10:17

:=...we hebben inderdaad heerlijk geshopt. Tja en tegenwoordig ben ik inderdaad meer van het kaliber: Ja of Nee?? *vroeger niet hoor*
Maar nu was het dit keer ook stuk makkelijker...halsters en touwen kunnen we altijd wel gebruiken.
Nja vliegenspray, oogbalsem, zweep. Dat boekje vond ik wel het ideale vaderdagcadeau, hoef ik daar ook niet meer achteraan haha en maar meteen ook die 2 canvas dekens. Die gaan van de winter geheid van pas komen.
Geluk is de vrucht van intens werk
Charret

Bericht door Charret » di 29 mei 2007, 10:44

Ik kan nooit kiezen. Ik weet nooit welke kleur ofzo.
Misschien moet ik ook maar eens met Annabel shoppen :P
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Annemarie

Bericht door Annemarie » di 29 mei 2007, 11:24

Ik kan ook nooit kiezen, dus moet ook met Annabel op stap! Ik ben trouwens zaterdag bij Divoza geweest. Moest ff een singel ruilen (Anka is 10 cm korter dan Nisko :D ) en een halster van Cob naar pony :+ . En heb een mooie Kieffer Katharina gekocht! Voor als poownie zich straks gedraagt en ik zonder halster eronder kan rijden. Leuk he shoppen. Mijn portemonnaie klinkt nu wel net als die van Esther.... :\
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
_Marjon_

Bericht door _Marjon_ » di 29 mei 2007, 11:27

Dat klintk ook leuk Annemarie. Die kieffer katharina is zo gaaf.
Mama van Gwen :+: (7-2-15)
Charret

Bericht door Charret » di 29 mei 2007, 17:48

Annemarie schreef:Ik kan ook nooit kiezen, dus moet ook met Annabel op stap! Ik ben trouwens zaterdag bij Divoza geweest. Moest ff een singel ruilen (Anka is 10 cm korter dan Nisko :D ) en een halster van Cob naar pony :+ . En heb een mooie Kieffer Katharina gekocht! Voor als poownie zich straks gedraagt en ik zonder halster eronder kan rijden. Leuk he shoppen. Mijn portemonnaie klinkt nu wel net als die van Esther.... :\
Welke heb je gekocht, Annemarie? Die met een rits 'witte'steentjes of die met wat witte en wat blauwe steentjes?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Annemarie

Bericht door Annemarie » wo 30 mei 2007, 09:59

Charret schreef:
Annemarie schreef:Ik kan ook nooit kiezen, dus moet ook met Annabel op stap! Ik ben trouwens zaterdag bij Divoza geweest. Moest ff een singel ruilen (Anka is 10 cm korter dan Nisko :D ) en een halster van Cob naar pony :+ . En heb een mooie Kieffer Katharina gekocht! Voor als poownie zich straks gedraagt en ik zonder halster eronder kan rijden. Leuk he shoppen. Mijn portemonnaie klinkt nu wel net als die van Esther.... :\
Welke heb je gekocht, Annemarie? Die met een rits 'witte'steentjes of die met wat witte en wat blauwe steentjes?
Eeeuh, nou, dat zou ik na moeten kijken welke ik heb haha :D . Volgens mij alleen witte steentjes, maar ik vind het hoofdstel echt :~ .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Plaats reactie