Nog niet eens 1 en nu al een naarling. (haha)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Mieke_Cunna
Contacteer:

Nog niet eens 1 en nu al een naarling. (haha)

Bericht door Mieke_Cunna » wo 16 mei 2007, 16:20

Hoi Hoi fjordenvrienden,

Heb vandaag toch wel een lompe cunna gehad.
Het begon al met het halster om doen ze vond het plots eng, terwijl ze dat nooit eng vond.
Ik wist dat ik een fris paardje in me handjes zou hebben hoe dat kan met 24/7 weidegang is mij een vraag.

Dus ik borstelen, slimme mevrouw heeft zich 2x los weten te krijgen en wandelde doodleuk richting moestuin. (staan hele lekkere dingen.. Aldus cunna)
Ik borstelen afmaken, en daarna voetjes vragen die ze ook netjes optilde dat komt vast goed vrijdag met de smid.

Ik had tijd zat en besloot even met mevrouw te wandelen, nou ja wandelen.. Het leek meer op: Een hoe hoog kan ik steigeren wandeling :o
Uiteraard is dit fout gedrag waardoor ik haar zeker heb aangepakt. Nog wel opnieuw proberen maar niet meer gelukt ik ben immers de baas.

We hebben nog 1 stukje aan de hand gedraafd om te oefenen voor de keuring en ze strekte prachtig 8-) nu nog vervoer vinden en het komt 1aug helemaal goed hihi. (voor zover het goed kan komen)
Richting huis had ze tik van de molen gehad contineu dribbelen, spaanse pas dingen doen heel debiel deed ze in elk geval.
Express langs huis gelopen en 10meter erna omgedraaid omdat ik vond dat ze het toch wel super deed.

In het land liet ze even weten aan de andere 3 wat ze allemaal kan, waardoor kelia en edel het moesten ontgelden anisha durft ze niks te doen.. hahaha

Dit was me wel weer een belevenis, het gaat ongetwijfeld nog een keer gebeuren maar daar ben ik me van bewust en heb ik voor gekozen.

Groetjes en een fijne avond/dag.
Mieke
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » wo 16 mei 2007, 16:44

Zo te lezen heeft ze zich lekker misdragen. :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 16 mei 2007, 18:14

welkom in de wereld van de naarlingen :D Nouja ik ben er nu uit met Exel, maar ik weet nog wel wat ik met hem allemaal te stellen heb gehad
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Marijke_

Bericht door Marijke_ » wo 16 mei 2007, 19:10

hihihi leuk he naarlingetjes :D
Ze heeft in ieder geval lol gehad.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Charret

Bericht door Charret » wo 16 mei 2007, 20:13

Richting huis heeft Alies er ook nog een handje van om te klieren. Ze blijft keurig naast me maar dan wel in galop ofzo ;)

Ik denk bij cunna altijd aan een hengstje. Zo stom!
Maar succes met je naarling :P
Liefde is..Alies Dragan Jouke
maroes

Bericht door maroes » do 17 mei 2007, 06:48

Stoute Cunna.
Echte jaarling zullen we maar zeggen :D
Ciara heeft ook naar huis toe de neiging om te gaan dribbelen(steigeren nog niet meegemaakt)Ik stop dan plotseling zodat ze een flinke ruk krijgt.Vervolgens moet ze even wachten totdat ze weer rustig is en dat doen we net zolang tot ze kan stappen naast me.
Op deze leeftijd gaan ze je echt uitproberen.
Maar ze blijven o zo schattig nietwaar? O:)
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » do 17 mei 2007, 06:54

jaah col helaas ook alleen die is eenmaal wat sterker dan my maar jan en jose helpen gelukkig
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » do 17 mei 2007, 11:27

@ziggy dankjewel! Ik zal jouw nog wel lastig vallen als er zich weer problemen voordoen haha.

@ charret, geeft niet cunna kan geloof ik voor manlijk en vrouwlijk gebruikt worden. Heb inieder geval deze naam nog nooit gehoord. hihi

@ maroes, Ja ze blijven schattig. die oogjes die ze dan neerzetten tja dan smelt ik weer opnieuw.

Maar 1 juni is ze officieel 1jr want 365 dagen geleden zat cunna nog in moeders buik te snurken.
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 17 mei 2007, 15:59

je komt maar hoor meis, je weet dat mijn msn altijd open staat voor je
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
klavertje4

naarling

Bericht door klavertje4 » vr 18 mei 2007, 10:29

hihihi,
dit klinkt bekend in mijn oren!
ik had er ook zo een die nu inmiddels 14 jaar is maar
die tijd vergeet ik nooit , dat klieren aan het touw de aantal meters die hij mij heeft meegesleurd , over de heg, andere paarden pesten , knopen losbijten en de hond achterna hollen en nog veel meer ,maar sommige dingen doet hij nog steeds , maar het is dan ook een haflinger en geen fjord, maar max heb ik niet als veulen meegemaakt maar die gooit met de tuinstoelen in de wei !!!
je gaat je in ieder geval nooit vervelen !!! :D :D
een weekendje weg??
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
Plaats reactie